måndag 10 januari 2011

Hos min frisör

... Jag kunde inte vänta längre! Bara några minuter efter mitt förra inlägg ringde jag upp min frisör som märkligt nog hade en ledig tid nu på eftermiddagen! Han som alltid brukar vara superbusy! Så jag såg det som ett tecken!
Snart har jag både mörkare och längre hår! (Ska fixa Extensions! Tänkte det kan vara kul att ha långt hår i New York! Och även inför en spännande grej på måndag.)

Dagens tabbe:
Sitter med färg i hela håret när jag plötsligt av en ren reflex drar handen genom håret... Nu kommer det se ut som att jag har bajs på handen i flera dagar! Kul!












Visar bilder på resultatet imorn!

Pusss


-- Bloggar från iPhone

17 kommentarer:

  1. Ditt hår ser förmörkt ut ska ha det som du hade
    I lets dance det är skitt snyggt. Kan vi inte
    få se dig i en inbakad fläta i håret nån gång och
    ett foto framifrån och ett bakifrån snälla söta Molly.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Your daaamn pretty girl! Skitsöt verkligen! Härligt med en bajshand också.. haha! Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  3. Hur gör du för att bli så bra på alla bilder???

    SvaraRadera
  4. Synd att grammisgalan inte sänds i tv. Hade varit kul att sett dig där med ditt långa 'nya' hår! Men du lägger väl upp bilder please??

    SvaraRadera
  5. hihi, f'låt! Jag skrattade lite åt ditt nyår löfte att blogga mer för det är det sista inlägget ja fått upp :) Nu insåg jag att det var jag som hade skit bakom tangeterna och helt enkelt inte hade fått upp 2011 år inlägg, så glad jag blev!! Massa fina inlägg att läsa!

    Jag läste Alex inlägg i morse med. Jag får säga att jag är kluven...jag tycker att du har helt rätt att det är underbart att någon gör något och cudos till VR och till dig som engagerare er!! Dagens ideal är verkligen sorgliga!
    Men jag får ändå hålla med herr Schulman i VR något otydliga omslag! Det är ett rätt lågt försäljningstrick att inte tydligt på framsidan skriv att det e en retuch! Du fick ju faktiskt till och med förtydliga här i bloggen att det är "fejk"!
    Så som sagt kluven...:)

    Ett jag är helt säker på dock är att det är inget fel på ditt val att delta och jag tycker att du är en fantastisk förebild för unga tjejer och det visar du här i din blogg om och om och om igen!! Och fick ditt nummer i VR någon på rätt tankar så var det värt det, även om det var ett säljknep;)

    Styrkekramar till dig! Du är fantastisk!

    SvaraRadera
  6. Färg på handen fixas med handsprit eller lacknafta eller svinto eller citron pröva ska du få se....och för alla som nu undrar så är detta inte en drinkblandning, spriten ska dock inte drickas då alltså...
    Sprit löser färg, Svinto suddar och citron bleker, bara att prova sig fram:) och skulle det vara nån som har en sån blanding i drinken så skulle vara han:
    Lyset i Hallonbergen då.....

    SvaraRadera
  7. ska du sy in det? <333

    SvaraRadera
  8. hej! :)
    i skolan så ska vi skriva om någon person som vi tycker är viktigt på något sätt, och jag har valt dig. För att kunna göra det här arbetet så behöver jag veta var du är född!
    Du får gärna skriva mer om dig än bara det.
    Svara på min blogg eller mail: annaahlstrom@live.se
    Tack på förhand! :D

    SvaraRadera
  9. kan inte du blogga oftare? :)

    SvaraRadera
  10. Jätte snyggt :)

    Vill också ha långt håt igen! Klippte mej för typ 3 dagar sen och så färgade jag håret mörkbrunt (fast det ser svart ut)
    Min kille tyckte det va snyggt iallafall ;)
    Kram :)

    SvaraRadera
  11. Du är så sööt, hahaha!
    Hoppas att du blir nöjd denna gången efter att du varit hos frisören?!

    KRAM Märta

    SvaraRadera
  12. Hej Molly. Har du någon mailadress, inte privat kanske, men så att man kan maila dig och fråga om saker, råd och så? Känns lite för publikt här på din blogg men jag skulle gärna vilja veta vad du tycker om olika saker, du är en inspirationskälla för mig. Kram

    SvaraRadera
  13. Vad kul! Ser fram emot att få se hur håret blev! Kram Thilda

    SvaraRadera
  14. kan vi få se lite av dina converse som du har ngn ?

    kan nte du visa din " att göra lista" som du har ngn o ditt block som du köpte den 4 oktober för då kan vi få se framsida o att göra listan ;D DÅBLIRE HAPPYFACE

    SvaraRadera
  15. hej molly, jag kommer kolla den här bloggen väldigt mycket!!
    och jag älskar din sång röst jag brukar gå in på youtobe och kolla på dig:)
    kolla min blogg och komentera då skulle jag bli överlyklig;)

    men nu dka jag kolla andra bloggar:)
    hejdå♥♥♥

    SvaraRadera
  16. Jeg vil også ha langt hår! :D

    SvaraRadera
  17. http://www.youtube.com/watch?v=uYH4s3GmSwQ

    SvaraRadera