fredag 28 januari 2011

Let's Dance

Gissa vad vi gör? Vi sitter just nu i LET'S DANCE studion! Jag kan knappt beskriva hur jag känner mig just nu. Så mycket nervositet, glädje, saknad och sorg på en och samma gång. Trots att jag inte ens ska vara med själv! Det är så konstigt...
Jag kan faktiskt inte ens bestämma mig för om jag är glad för att jag sitter här tryggt i publiken... Eller om jag hellre hade velat vara uppe på golvet och dansa. Eller nu ljög jag. Jag VET att jag hellre hade varit där bakom nu och laddat upp tillsammans med Jonte och de andra. Jag skulle göra vad som helst för att få vrida tillbaka tiden! Jag struntar i att det var det jobbigaste och svåraste jag någonsin gjort. Det var på samma gång det BÄSTA jag någonsin gjort.














Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra för att smita ifrån utröstningen. Jag kommer inte klara att se någon åka! Jag kommer gråta oavsett vem det blir (är så sjukt känslig... Speciellt när jag vet hur det känns!).

Lycka till nu alla! Ni är fantastiska som ens klarar att gå upp på det här golvet!

Pussa

- Posted from iPhone

16 kommentarer:

  1. såg er på tv! precis när du la armen om eric :) har han skaffat glasögon? söta ni var!

    SvaraRadera
  2. Haha ja du och Eric saade!

    De var det första jag såg när jag slog på kanal 4! :)

    Gud va roligt!

    SvaraRadera
  3. Ojoj, vad snygg du är!.

    SvaraRadera
  4. Heeeeeeeeeej, Molly!!!!!
    Jag såg dig och Eric i publiken!!!
    Jag blev så glad att se er att jag hade velat spola tillbaka och pausa när ni var i bilden, haha =) Ni är mina idoler och ni är så fiiiiiina!!! Hoppas att ni har en mysig kväll!?
    Puss Märta

    SvaraRadera
  5. Heej<3

    Jag tyckte det var dig i Publiken.
    Var Erik med också? <3

    Kram <3

    SvaraRadera
  6. Såg er i publiken! Vad fina ni är! Kram Thilda

    SvaraRadera
  7. Molly, du är så FANTASTISKT vacker!

    SvaraRadera
  8. Måste vara jättejobbigt att sitta bredvid och inte kunna vara med på dansgolvet :( Jag skulle nog bryta ihop och börja gråta, känna nån slags ångestfylld avundsjuka. Det måste kanske kännas som ett ofrivilligt uppbrott fast inte i en mänsklig relation, men med kärleken till dansen och din tid där.. Fina saker i livet vill man ju ha kvar så länge som möjligt och inte släppa. Du kanske kan vara med igen om några år :) Vi får hoppas. Kramar till dig fina, fina Molly.

    SvaraRadera
  9. god morgon molly vad ska du göra i dag?

    SvaraRadera
  10. Jag såg dig och Eric i publiken!:D
    Men jag tyckte inte att det var rätt som åkte ut!:(

    SvaraRadera
  11. Hejar du på nån?

    SvaraRadera
  12. va fin klänning du har på dig! Visa en bättre biiild :D och vart kommer den ifrån??+

    SvaraRadera
  13. frågestund molly! frågestund!!

    SvaraRadera
  14. Det första jag såg när jag satte på tv:n va när du la handen om Eric :)

    Ni är så sjukt söta tillsammans :D <3
    Jag vet inget par som är så söta tillsammans som du och Eric :D

    Puss och Kram
    Linnea :D

    SvaraRadera