måndag 9 november 2009

Glömde lite...


Laddade precis in lite bilder från min Iphone och kom på två till Hang-ups som jag har!

  • Mitt Tomas Saabo - armband! Även om jag inte alltid har det på mig, så följer det alltid med mig i handväskan. Jag vet inte riktigt varför, men det betyder mycket för mig eftersom att de olika berlockerna påminner om personer jag tycker om.

  • SUSHI! Nu blir min vän Ellen glad. Det är nämligen hon som fått mig beroende av dessa små råa, sliskiga, men underbart goda och vackra "fisk-och-ris-kluttarna" som man doppar i soja.... Vår besatthet under de senaste dagarna har t.o.m. resulterat i en tävling som går ut på att man ska skrika "SUSHI" så fort man ser en Sushirestaurang (precis som "Gul-bil-leken!").

Gillar ni sushi?

9 kommentarer:

  1. jag älskar sushi så det är bara att äta. äter det två gånger i veckan. så jag älskar detta.

    SvaraRadera
  2. Tja Molly

    Var köper man det Armband du har med dom olika Berlockorna på snälla tala om så man kan önska sig i julklapp.

    Lycka till med allt
    Kram Daniela

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Sushi. Jag utbildar mig till kock, så kan inte jag få bjuda dig på min egna sushi någon gång? Det hade vart himla kul.

    SvaraRadera
  4. har aldirg smakat sushi & alla kompisar säger att det smakar..... "/ men jag vill gärna testa! :)

    SvaraRadera
  5. Jag har faktiskt aldrig testat! ^^ Haha! Men jag gillar inte fisk, så...:/

    SvaraRadera
  6. Neej! Kallt ris med rå fisk inlindat i sjögräs?? Nej, inte min favo direkt. Hoppas att du haft en bra dag. Kram

    SvaraRadera
  7. Kan du inte förklara vad alla berlocker står för? :) skulle vara kul att vete tex vad jordgubben betyder osv :D

    SvaraRadera
  8. Jag har faktiskt aldrig testat. Men det är något jag verkligen skulle vilja testa, vet inte om det låter så gott men fina är dom ju. HAHA
    Kram Minette <33

    SvaraRadera
  9. heejjhar läst jätte jätte mycke på din blogg nu o den är jätte fin , snälla kan inte du lägga upp en sån där till sjuk vidios som du gjorde med dina kompisar ? :)))
    KRAM<33

    SvaraRadera