onsdag 25 november 2009

Vem har hittat på att man inte ska få leva lite i det förflutna?


... för det är ju så fruktansvärt underhållande att återuppliva fina (och mindre fina) minnen genom att titta på gamla bilder och klipp!

GLÄDJE


Ja, vad ska man säga... Jag blir RÄDD för mig själv! Tur att jag hade rakat mig under armarna i alla fall...


Efterfest i Leksand:
Struntade totalt i att det var jättetöntigt att behöva stå där på en stol i mitten av dansgolvet och "posa". Det spelade inte mig någon som helst roll just då!


HAHA!











Vem gör fulast grimas?

8 kommentarer:

  1. hihi.. Sarah och Erik måste nästan få priset.. Erik ser verkligen photoshoppad ut :)

    Du är för söt Molly!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Molly!
    Hur kontaktar man din manager,agency?

    Skulle vilja föreslå ett samarbete!

    VH,
    Maria, makeup artist

    SvaraRadera
  3. Du Molly, Efterfesten var faktiskt i Tällberg, 1 Mil utanför. Det är viktigt det där

    SvaraRadera
  4. Om man klickar på bilderna så kommer det bara upp en stor på erik och agnes ! Varför gör det så ? Jag vill att alla ska bli stora !

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAH, får man säga alla? HAHAHAHAHA!
    Det är tur att folk bjuder på sig själv i alla fall! HAHA!

    SvaraRadera
  6. Ja du.. Jag säger nog grabbarna i EMD.

    Agnes är för söt och du likaså, så även om ni anstränger er kan ni inte bli fula..

    Nu känner jag mig taskig mot EMD och Sarah dock, inte för att vara otrevlig. Men man skulle väl skriva den som gör fulaste grimasen?

    SvaraRadera