måndag 16 november 2009

För trött för att orka vila


Jag ligger just nu hemma i min säng och svär över att jag så sent som i helgen sa att "det vore faktiskt ganska skönt att bli sjuk nu...". Vilket dumhuvud jag är. Oj, vad jag ångrar mig! För "skönt" är det sista jag skulle kalla mitt tillstånd just nu...

Jag befinner mig nämligen i en febrig dvala där jag toksvettas och hackar tänder, är övertrött och rastlös, hungrig och spyfärdig - på samma gång. Ordet LAGOM har tydligt även slutat att existera i svenskan också...

Vädret mår nog ungefär lika bra som jag idag...

Jag bara ligger här och ber för att jag blir frisk innan torsdagens välgörenhetsgala på Berwalldhallen!


10 kommentarer:

  1. bra foton!!!
    Det är fantastisk och romantisk!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Molly! Jag är oxå sjuk ligger i sängen och har 39 i feber, men inte ens det kan hålla mej borta från din blogg...Hoppas du kryar på dej. Kramar hoppas vi ses saknar dej. pusspusspuss!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Synd att du är sjuk.

    Kan du inte lägga upp nåt nytt med dig på Youtube.com det var länge sen du la nån ny video där snälla Molly det skulle många gilla?

    En fråga vart hittar du dina lila kläder hittar inga i skåne?

    Krya på dig och lycka till med skolan
    Daniela
    PS du är bara för bra och snygg

    SvaraRadera
  4. Åh Molly, jag har också blivit förkyld... Och jag ska till studion på söndag.. :/
    Så, du får krya på dig gumman! <3
    DRICK TE & ÄT BEN & JERRY'S och du blir förkyld.
    Annars kan man väl inte göra mycket mot feber och sånt.. :(

    PUSS! <3

    SvaraRadera
  5. aww! :(
    & jag fick precis reda på diggiloo 2010! :(
    arrghh du är inte med fy vad jag blev ledsen!
    du måste ha spelningar i sommar i skåne Molly du måste!!! <3

    saknar dig så sjukt mkt!

    SvaraRadera
  6. Krya på dej // Caroline puss <3<3

    SvaraRadera
  7. Krya på dig Molly<3Bra kur som funkar mot allt är musik<3Vänner funkar med<3

    btw hur går det med hälsomånaden sj går det bra, men det känns tråkigt ibland när andra mumsar på diverse läckerheter!

    Kram M

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att du är sjuk!!
    Krya på dig!
    Kram Mathilda

    SvaraRadera
  9. Älskade Molly. Jag vill inget hellre att komma till Bervaldhallen på torsdag. Men det e ju abonerat för den kväll. Men du får krya på dig tills dessa. Jag saknar dig som bara den.

    STOR STOR STOR BAMSEKRAM/LILL-MARTIN

    SvaraRadera