lördag 14 november 2009

Håller tummarna för Ola ikväll!



Ikväll är det final för körlslaget, som jag gjort mitt allra bästa för att försöka följa. Redan i somras lovade jag Ola att jag skulle rösta på honom, men bara efter första programmet förstod jag att jag inte skulle rösta på hans kör bara pga mitt löfte - utan för att de helt enkelt är bäst! De har ju även den snyggaste färgen...

Vad tycker ni? Vem ska vinna?


Inspelning av "Du är musiken i mig" för två år sedan... Hjälp vad tiden går fort när man har roligt!

7 kommentarer:

  1. den låten är så bäst!! // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera
  2. Team Ola for the win!Håller med att dom har den snyggaste färgen<3Team Ola är klart bäst!

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Dom vann också :). Jag har höer rykten om att SVERIGE DRAR SIG UR JESC vill verkligen veta om detta är sant?

    du är bäst! :)

    SvaraRadera
  4. OLA VANN :D :D :D
    OLA E BÄST PÅ ALLA SÄTT OCH VIS :D <3

    SvaraRadera
  5. Dom vann ju också! Wihoo :D Dem var bäst, och har varit det lääänge! Även om det var andra bra också!

    Kram/ C

    SvaraRadera
  6. gud jag måste säga , vilken fin röst du har

    SvaraRadera