lördag 14 november 2009

Mysiga Kristianstad


Idag har vi gjort Kristianstad, och det tog inte allt för lång tid om man säger så! Dock så fick vi gå upp ganska tidigt eftersom affärerna till vår förfäran stängde redan kl 2!

Det som är så fantastiskt med lite mindre städer som denna, är att det inte är lika mycket folk, inte lika stressigt tempo, att man inte behöver gå så långt (det går fortare...) och det finns alltid kvar kläder i rätt storlek! Därför har jag kommit fram till att trots korta öppettider, så resulterar det hela ändå i effektivare shopping - inte så bra för plånboken med andra ord!
När jag väl hittat något lila att ta hem till Stockholm kände jag mig väldigt nöjd.

Nu sitter vi här hemma och nördar oss med våra laptops och Iphones...



Emmalisas supersöta kusin Elis vore kanske något för min lilla kusse Thea?


Visst liknar jag hon hönan i "Flykten från hönsgården?" Haha!



2 kommentarer:

  1. så sööt <3<3 // Caroline <3

    SvaraRadera
  2. Hej jag heter Sofie och jag bor i kristianstad :D
    haha jag googlade dig molly sanden blogg och då kom den upp vilket sammanträffande !
    Ville bara säga att du äger tjejen :D
    Hur länge ska du va här föresten ?:)
    min msn är sofie_susse@hotmail.com om du vill svara :))

    SvaraRadera