torsdag 26 november 2009

Julskyltningen

Gick förbi Nk:s julskyltning idag och kunde ju inte låta bli att stanna och titta (jag som inte är lång, var ändå minst två huvuden längre än alla andra som stod där bredvid mig...) tyvärr så måste jag erkänna att jag inte alls blev så imponerad som jag hade önskat.

Jag bara hoppas på att det bara var skyltningen det berodde på, och inte det faktum att jag blir äldre och växer ifrån vissa saker. Sånt här vill jag aldrig växa ifrån!

Varje jul får jag lite ångest över, och är rädd för att jag ska upptäcka att jag inte har lika starka känslor för julen längre...hittills har jag klarat mig bra, och det är bara att hålla tummarna för att barnsligheten finns kvar även iår!

Här får ni ett litet smakprov!












Vad tycker ni?

Pusss

-- Bloggar från iPhone

2 kommentarer:

  1. Det kommer jag lovar. Jag är i den fasen då jag tycker julen är betydelselös. kan bero på att jag är student.

    SvaraRadera
  2. Min farmor som är 77 är ju som ett litet barn varje jul... Men ja.. Det var kanske elakt sagt?Du är ju trots allt 17, inte 77... Så "barnsligheten" kanske försvinner, men den kommer tillbaks... :o

    SvaraRadera