torsdag 12 november 2009

Dålig uppdatering och arg snickare


Ville bara be om ursäkt för min usla uppdatering! Ibland är det helt enkelt så att jag inte har varken tid eller ork att blogga så mycket som jag skulle vilja. Hoppas ni har överseende med det!

Så! Slut på tråkigheterna och över till något helt annat!

Var det någon som såg gårdagens program av "Arga Snickaren" på kanal 5?

Martin Lindholm (även kallad "köttbullen" eller "Lill-Martin") som jag skrivit om ett flertal gånger här i bloggen, och hans familj fick sin lägenhet renoverad efter att deras katter gått loss på både väggar och golv. Ett fint program som berörde mig på många sätt, och fick mig att skratta flera gånger. Det är så skönt med människor som Martin, som alltid har lätt till skratt!

Leenden sprids alltid vidare. Klyschigt, men så sant!


Ps. lägg märke till bilderna på väggen..... känns helt overkligt att bilder på mig sitter uppe på någons vägg... helt sjuk känsla!

2 kommentarer:

  1. Molly Molly. Du e för gullig. Förstår om du fick en chock när su stog att det hängde bilder på dig. Jag var tvungen att tar ner dom när vi gjorde om. NU har jag två fina bilder på oss i ramad på mitt skrivbord. När du skrev det e kul personen som Martin som har lätt o skratta. Du ska var me på Teatern. oj vad jag skrattar där. Dom älskar o komma till jobbet när jag e där. Kommer aldrig glömma när du var där när jag skratta åt dig o mimmi när ni höll på med kamran. Hoppas vi ses snart. Saknar dig så in i norden/ Stor Bamsekram Lill-Martin.. P.s hälsa Familjen

    SvaraRadera
  2. haha det är inte bara hans väggar du sitter uppe på hahahaha <3<3 // Caroline :D

    SvaraRadera