onsdag 18 november 2009

Nu börjar paniken krypa fram...



Jag trodde jag hade en deal med mig själv!?
"Frisk innan torsdag" är väl inte direkt det mest komplicerade jag någonsin önskat mig... JAG HADE JU FLERA DAGAR PÅ MIG! Men nu när jag sitter här med dubbla halsdukar, 4 urdruckna tekoppar och en massa halstabletter på nattduksbordet, och fortfarande låter som en gnisslande dörr när jag försöker ta en ton, börjar paniken växa fram...

Jag vet inte vad ni tror... men jag tror inte att de utländska prinsarna och prinsessorna, politikerna, och framförallt ni hemma i tv sofforna, som ser galan kommer uppskatta att jag GNISSLAR mig igenom två låtar imorgon...

Pratade även precis med Kevin Borg som tydligen OCKSÅ är krasslig... Hur ska detta sluta?


Ikväll blir det en akuttid hos min röstläkare, och i morgon bitti lite coaching från världens bästa sångpedagog, logoped och vän, Anna Eiding. Tack för att du alltid finns där!


4 kommentarer:

  1. Stackare Molly! Men även om du inte blir helt frisk vet jag att du klarar detta imorgon, för du är bässssst! Puss saknar dej.

    SvaraRadera
  2. Ät inte halstabletter, Det är inte bra för.. det torkar ut halsen.. du ör grymm ha det bra:)

    SvaraRadera
  3. Jag håller på dig Molly...tror det kommer fixa sig! Tänker på dig!

    Stoor kram!

    SvaraRadera
  4. Vad har hänt med dagen fråga..?

    SvaraRadera