måndag 23 november 2009

Mycket att ta igen...



Det är fantastiskt hur snabbt man tvingas komma tillbaka till verkligeheten. Ja, jag kan ju säga att det känns att jag varit sjuk en vecka. I hela kroppen.

Helt plötsligt väller det in saker på min "att göra lista" som jag helt och hållet förträngt under min isolerade, febriga vecka. Jag har använt mina bästa medel för att få mig att förstå allt jag måste ta tag i nu. D.v.s. jag har ritat utropstecken, pilar, döskallar, strykit under och skrivit "OBS" med stora bokstäver när jag skrev upp allt i min kalender... jag var t.o.m. tvungen att använda min aggressivaste röda färgpenna. (Okej, förstår om jag tappade några av er där... men detta betyder katastrof i en klottermänniskas ögon...)

Naturkunskapsprov... Engelskauppsats... Gemuprov (gehörs- och musiklära)... skriva en Dolly Parton-låt... repa in Dolly Parton-låt... hemtenta i kultur och idéhistoria... intervju via mail... jag tror jag vill vara sjuk en vecka till!






6 kommentarer:

  1. stackars Molly då!

    lycka till ialf:) kramis <3

    SvaraRadera
  2. sitter själv här nu med massa prov!
    & med NO hemtenta! INTE KUL! :(

    men asså ärligt talat molly, jag saknar dig för mycket! <3 & vart kan jag skicka min julklapp?

    SvaraRadera
  3. Åh Molly... Molly, Molly, Molly
    Hur stressad du än blir, hur jobbigt livet än känns, hur mycket du än önskar att du var sjuk, så ska du veta att din blogg är en av mina höjdpunker på dagen :D <3

    SvaraRadera
  4. Om det blir för mycket med alla prov och läxor kan du alltid trösta dig med att det bara är en månad till julafton! Det knepet använder jag rätt flitigt nu. :P

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tja Molly
    Det är bara till att bita ihop och Läsa om du vill ha jätte bra betyg.

    Känner en som har mvg i allt utom engelska och går andra året på gymnasiet.

    Snälla lägg ut länken med dig och zilla och Totte det har du lovat att du skulle.
    Kram din Daniela

    SvaraRadera
  6. DOLLY PARTON ÄR MIN FAVORIT GENOM TIDERNA! <3
    ÄLSKAR HENNE, HAR SETT HENNE LIVE 2007!

    Och jag lover jag glömmer inte dig, för du hör till bland dem också, du är en av mina STÖRSTA förebilder Molly, GLÖM INTE DET! <3

    Puss!

    SvaraRadera