fredag 6 november 2009

Dagens klyftigaste



Vakna alldeles för tidigt p.g.a. byggarbete utanför fönstret, träningsverk, tunga väskor, spöregn/snöstorm och en helkväll på Willys! Vilken dag det har varit!


Dock (är jag för ung för att använda det ordet?!), så har jag kommit fram till att det är ganska bra att ha sånna här gråa, tråkiga och tunga dagar, bara för att lättare kunna uppskatta alla andra vanliga dagar och lättare ta vara på småsaker.

Idag har jag faktiskt kommit fram till detta: att regn faktiskt kan vara till någon nytta ibland!
Då tänker jag inte bara på växterna i naturen, och att bönderna blir glada, utan även på en sådan liten sak som att det är enda gången mitt hår får små antydningar till lockar (egentligen blir det mest vågit och ruffsigt lite här och där... Men endå!). Kanske ett dåligt exempel, men det jag försöker få fram är att man alltid kan hitta något positivt i det negativa, bara man har rätt inställning!


Så här glad kan man vara


Erics första mat-shopping efter flytten.
Har aldrig handlat så här mycket i hela mitt liv! Hjälp vad jobbigt att flytta hemifrån!


PUSSSAR

-- Bloggar från iPhone

7 kommentarer:

  1. Hej Molly! En fråga bara.. har du eller ska du vaccinera dig????? Jag vet inte hur jag ska göra?? Hjääälp! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Molly
    Hur går med Hälso-nyttiga månaden Berätta lite snälla du?

    Älskar ditt hår.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  3. Nej du är inte för ung. Jag är 14 och jag använder det hela tiden! :P

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. läge för inflyttningsfest hos han kanske? ;)

    SvaraRadera
  5. Jag har använt det sen jag var typ 13-14 år och jag fyller ju 20 om några månader, så du är inte för ung. Det är ett väldigt vanligt ord, hörru! :)

    SvaraRadera
  6. Hej Molly! Ska du och Eric flytta ihop nu eller? Berätta om det och lägg ut lite bilder på hans lägenhet om det är okej för han såklart! Kramar hoppa sdu har det bra...Hälsa Eric! Kramar saknar dej

    SvaraRadera
  7. jaa det är alltid bra att hitta på något sånt för då blir man mycket gladare,, du är så sööt Molly puss // Caroline :D <3<3

    SvaraRadera