onsdag 4 november 2009

DAGENS FRÅGA


Ska du vara med i melodifestivalen i år?

Nej, jag har inte skickat in något bidrag alls. Trots att det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv, och att gärna skulle vilja vara med varje år, så känner jag att jag vill "spara" på det lite till.
Jag är bara 17 år och har hela livet på mig! Jag vill inte göra allt nu i början!

En annan stor anledning till varför jag inte söker, är för att jag vill satsa på skolan nu ett tag framöver. Att vara med i Melodifestivalen handlar ju inte bara om att stå på scenen i tre minuter, utan det är så fruktansvärt mycket där i kring! Först alla förberedelser, och sedan alla smaskigheter som ofta tillkommer efteråt (som t.ex. turnéer och skivsläpp)

Nästa gång vill jag kunna fokusera på det till 100% och känna att jag har något nytt att komma med!



Hoppas ni håller ut!

8 kommentarer:

  1. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, det vet du väl! ^.^

    Kram

    SvaraRadera
  2. synd att du inte är med , men skola är viktigare!
    & rätt du ska inte göra allting nu, bättre att ha något att längta efter sen! :)

    kommer du ha någon sommar spelningar?
    för jag saknar diiigg!

    SvaraRadera
  3. Det skulle vara jätte kul om du var med men jag förstår vad du menar puss <3<3 :) // Caroline <3

    SvaraRadera
  4. Hej Molly Synd att du inte är med i Melodifestivalen?

    Ska din Kille vara med läste det?

    När du sätter upp håret i hästsvans ta en bred kläma då så hästsvansen blir bredare ta inte en för stor kläma så det kasar. Jag använder alltid det.

    Karm Daniela

    SvaraRadera
  5. förstår precis vad du menar! men du var super förra året iaf :)

    Jag har en liten fråga... hur träffades du och eric?

    SvaraRadera
  6. Hej Bästa Molly

    Ville bara säga att jag älskar ditt hår.
    Ett tips är att Prova är köp 2 olika långa klämmor i olika fäger kan vara med glitter eller vad du vill sätt den i håret i stället för gummisnod när du sätter upp håret kläman gör så att häst svansen blir bredare då köp inte för bred kläma så den bara kasar prova när du är där.

    Ha det bäst Daniela

    SvaraRadera
  7. Sen är det ju faktiskt NÄSTA år. I år var du ju med :P

    SvaraRadera
  8. Jacqueline 12 år8 november 2009 kl. 13:18

    Älskar dig Molly :) du är bara så bra du är min stora idol :)

    SvaraRadera