fredag 23 oktober 2009

Behöver inspirationshjälp

Sitter här på tåget och försöker förtvivlat komma på vad jag ska klä ut mig till på en halloween/maskeradfest ikväll... Jag lovar att tjejen bredvid mig kan höra hur det surrar och knakar i min sega hjärna som tydligen redan bestämt sig för att ta höstlov.

Vad ska jag klä ut mig till?! Har ni några förslag?






Haha hittade de här snygga bilderna från förra helgen när jag var på tjejmiddag! Aa... Skullle man inte varit läskig ikväll så hade jag kunnat gå som alladin...





Eller varför inte hans apa Abou?

Puss


-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. kanske du kan klä ut dig till tinkelbell eller vad den heter? :) hah

    du är så sööt§

    kramar elle

    SvaraRadera
  2. Hej Molly! Haha, jag vet inte riktigt vad du skulle kunna ha på dej, men det finns nog andra läsare som kan ge dej förslag. Men ett spöke fungerar ju alltid. Kramar saknar dej puss o karm!

    SvaraRadera
  3. Kanske...en häxa, en mummie (stavning?)
    eller en ruskig spågumma? ^^ En vampyr eller en katt kanske. :) Jag kommer inte på något mer. ^^

    SvaraRadera
  4. Man kan ju alltid vara häxa, kanske inte så kul men i alla fall ett förslag.

    SvaraRadera
  5. Zombie-Molly hehe söt men läskig eller nja bara läskig.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att det som skulle passa dig är om du klär ut dig till en ond fe.
    =))

    SvaraRadera
  7. Hej Molly! Ska också på halloween fest fast nästa vecka fast vet redan nog vad jag ska vara..
    Jo du kan vara olika typer t.ex: Häxa,spöke,djävul,mumie,kanin(inte så mkt halloween men),vampyr eller något allmänt läskigt.

    Dessa förslag kan verka lite barnsliga men man kan ju alltid piffa till dem så att det blir lite mer "vuxnare" om man säger så :P

    //C

    SvaraRadera
  8. haha du är så sööt jag vet faktist inte du är söt i allt puss <3<3<3

    SvaraRadera