tisdag 20 oktober 2009

Farväl...

...blonda hår!

Precis som jag fruktade, så var det många av er som inte direkt jublade när jag kom med beskedet att jag ska bli brunett idag (mormor... är faktiskt lite besviken på dig:P). Men som sagt, jag har redan bestämt mig, och att jag ändå vågar göra det (trots allt ni skrivit) är ju bara ett bevis på att jag gör rätt.

Jag som brukar råda folk i min omgivning att inte alltid bry sig om vad alla andra tycker, måste ju föregå med ett gott exempel! Därför tänker jag göra det, och följa MITT hjärta (kan tyckas dramatiskt och klyschigt, men det är ju faktiskt jätteviktigt).



Nu bjuder jag på den sista bilden på mig som blondin:




Och hurrni... Det är bara HÅR vi pratar om. Hår som växer ut igen, och hår som kan färgas om!


-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. Neeej!

    Och du har fel, inte vi :(

    Du har förstört håret........

    Jag måste fråga, varför just brunett, är det för att Eric har mörkt hår..? Det finns ju som sagt massa hårfärger att välja mellan..

    SvaraRadera
  2. Jag tror du blir jättefin med brunt hår! Bra att du gör som du själv vill och inte bara lyssnar på andra, fortsätt så!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Gud vad spännande det är att vänta på att se resultatet:P Kramar till dig Molly!

    SvaraRadera
  4. så klart att du ska färga håret brunt! tror det blir skit snyggt:)

    SvaraRadera
  5. Jag tror att du passar superbra i det:) Känns som att jag sett dig i brunt hår förut? hm:P
    Kram, ha det toppen:)

    SvaraRadera
  6. Spänd förväntan här i Danmark.. Hur kommer Molly att se ut ;)

    SvaraRadera
  7. Jag tror att det blir jätte fiint <3 // Caroline :D

    SvaraRadera