torsdag 15 oktober 2009

Vad är det som händer?!


Näe nu har det gått för långt. SNÖ I BÖRJAN AV OKTOBER! Det borde vara olagligt... eller i alla fall finnas en lag som säger att man får stanna inomhus hela dagen, och slippa gå till skolan/jobbet om man vill! Jag menar, dagen är ju ändå dömd att misslyckas!

Idag när jag satt på bussen så började det plötsligt toksnöa utanför fönstret! Jag blev så chockad att jag inte ens kunde komma på den kloka idén att plocka fram kameran. MEN! Då visste jag ju inte att jag skulle stöta på ÄNNU större mängder snö bara någon timma senare...


Snälla säg att det där är fixat?! Det kan väl inte ha kommit sådär mycket snö på riktigt?!

13 kommentarer:

  1. i skåne har det inte börjar än, men jag tycker är mysigt när det har kommit! :)
    för att dåe börjar man verkligen känna att det börjar bli jul! (a)

    saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Tja Molly
    Fy med snö kunde vatt om en månad om det nu skulle snöa. Kan det inte börja snöa en för vi har ungefär 8 grader mitt på dagen vinter jackan har inte kommit fram en bara höst jackan.

    Kan du inte berätta lite vad du gjorde inan du blev känd.

    Daniela

    SvaraRadera
  3. Oj! det är helt galet!! Jag håller med om att man borde få stanna hemma, i alla fall så länge det bara är slaskigt och blött och jobbigt som det är varje gång det blir snö på västkusten. Det blir liksom aldrig så där vitt och fint som det är uppe i fjällen... :o/

    SvaraRadera
  4. lite tidigt med snö=))
    Tur att det inte snöar i göteborg än=))

    SvaraRadera
  5. Jag håller med Molly!
    Alltså, meningen är att det ska snöa i vinter inte tre månader efter sommarn.. usch blir nästan lite deppig när man tänker så haha :P
    Det ska börja snöa i början av december eller jaa några dagar innan jul..

    Hoppas hösten håller sig kvar längre.. även om sommaren ändå är BÄST!:)

    Ha det bra Molly! // Carro

    SvaraRadera
  6. Ja det är fixat. Det är bara du som har varit och hittat något gammalt i mediisinsskåpet. Typ alvedon eller något .

    Lungn det går över.

    Så, kjäns det bättre nu. ?

    SvaraRadera
  7. It has been very cold down here in Germany, too. The temperature dropped below 1°C yesterday and I had a hard time to get my car back working in the morning.

    Guess all that cold air is coming down from you swedish guys. So Molly, if there is anything you can do about it: STOP the snow from also coming here ;-)

    By the way: I would love to have a copy of your album "samma himmel" but its so expensive to buy in germany (about 300 SEK). Whilst fighting the snow, you should also send me a signed copy ^^

    Greetings from Germany,
    Felix

    SvaraRadera
  8. Oj, här nere i Ystad har det typ inte snöat något, skönt! Vill inte ha snö redan! hehe
    Kram natta

    SvaraRadera
  9. Snöade som tusan på tåget idager ;) Eller utanför dårå...

    Säger man Össnöa som att det ösregnar ute?
    Eller spösnöar som det spöregnar

    SvaraRadera
  10. fy vad gött med snö älskar snö. men tyvärr har man inte fått här i gbg. men längtar till den första ska komma. puss o kram

    SvaraRadera
  11. kan man få din msn?

    SvaraRadera
  12. haha jag gillar snön fast den behöver ju inte komma nu men på julafton ska det vara jätte mycket snö <3<3 // Caroline pussss <3

    SvaraRadera
  13. det där är från i lördags då de hade snowboard tävlings grej där :D

    SvaraRadera