torsdag 29 oktober 2009

Burger King nästa!

Filmen var super! Tack Johan Petré mfl.

Jag älskar vekligen att gå på bio! De bekväma stolarna, spänningen när ljusen dämpas, gemenskapen med resten av människorna i biosalongen, de prasslande påsarna, de gemensamma skratten och snyftningarna, och att man för ev stund kommer in i en helt annan värld där man bara kan sitta och betrakta andras problem och liv, samtidigt som man mumsar i sig popcorn.

Nu är vi hungriga som björnar (trots alla popcorn...) och vad kan då inte sitta bättre än en burgare med pommes på Burger king? Glammigt värre! (min tränare kommer bokstavligen MÖRDA mig!)

En liten fråga förresten! Vilka pommes gillar ni bäst: Donkens eller burger kings? Jag och eric är inte alls överens! Jag tycker att Burger kings är MYCKET godare!







-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. tyvärr måste jag säga att Mc Donalds e godast Molly :P
    Kram Isabelle

    SvaraRadera
  2. Men Molly! Namn stavas ju med STOR bokstav! Mc Donalds är faktiskt godast Molly!<3

    SvaraRadera
  3. sibyllas :o
    sibylla här hos oss har P E R F E K T A (!!!!) strips! alltså jag menar PERFEKTA! dom har aldrig varit halvbra äns, bara helt perfekt i alla år :)
    men av donken och burger king måste jag nog säga.. donken! :D

    SvaraRadera
  4. Håller med dig Molly Burger king är godare!!=)))

    SvaraRadera
  5. jag tycker att burger kings e godare med haha :)
    vet inte varför?

    aasssååå gud vad jag saknar dih det e sjukt!
    kommer säkert inte träffa dig förrän vår! :(

    SvaraRadera
  6. Lätt burgers kings:D

    Haha jag såg dig idag vid rigoletto:) jätte fint hår hade du:D

    vågade ej gå fram, blir du glad om man går fram?:D

    SvaraRadera
  7. Jag håller med dig Molly. BK har myyycket godare pommes frites!!! Det går inte ens att jämföra!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Lesen Molly. Jag håller me Eric. MC e godast. har godare hamburgare. Men Bk har mkt godare pommes Frites

    SvaraRadera
  9. Har tyvärr inte burger king på denn ö där jag bor. så jag vet inte vilka som är godast ;)

    SvaraRadera
  10. McDonalds pommes frites är godare :P

    SvaraRadera
  11. Donken är mycket godare :)

    SvaraRadera
  12. Donken e väl Mcdonalds? Tyvärr måste jag säga MC. Har ätit på BK en gång och gillade inte det mest av allt.

    SvaraRadera