tisdag 6 oktober 2009

Jag <3 Totte

Just nu befinner jag mig i goa Götet, i min loge och äter en ostmacka med paprika... och bara gör allt jag kan komma på för att slippa göra det jag egentligen borde göra nu - PACKA.

Idag har jag nämligen spelat in ett program av APTV med Zillah och Totte, där även Peter Magnusson var gäst (ni vet själva Göran i "sommaren med Göran"!) och vi har haft hur kul som helst. Det kan väl inte bli annat när man är omkring så sköna och roliga människor. En liten insidergrej jag kan avslöja, är att både Peter och Zillah är precis lika roliga utan publik kameror, som med! Snacka om att man kände sig grå mellan dom!

Förresten så är jag alldeles kär i Totte... är han inte helt oemotstånlig?

Berättar mer om när programmet sänds, när jag kommer hem till sthlm... då kommer även lite bilder!

4 kommentarer:

  1. Haha.. det var nära att jag såg Zillah och Totte live i somras. Tyvärr blandade jag ihop datumen så jag missade det :( Synd om mig!!!

    Först tyckte jag bättre om Pytte (från Anki & Pytte) men som du säger är Totte helt oemotståndlig, PRECIS SOM DU MOLLY!!!

    SvaraRadera
  2. Hejhej.
    Kan du inte berätta för oss vad som hände efter lilla´melodifestivalen? Hur rullade allt på? Skulle vara kul att veta (:

    SvaraRadera
  3. åå vad kul <3 // Caroline <3<3

    SvaraRadera
  4. Måste bara berätta att ni Sandén-systrar har lyckats dra in mer än 1,5 miljoner(!) views på min Youtube tack vare era underbara röster/framträdanden! :)

    ta gärna en titt: http://www.youtube.com/user/LuYuRoFr

    //Sebbe

    SvaraRadera