måndag 5 oktober 2009

INLÄGG 100!!!

Nu tänkte jag fira bloggens HUNDRADE INLÄGG med att skriva lite om min helg. Hade väldigt mycket för mig och fick aldrig riktigt tid över till att sätta mig vid datorn. Men så är det ibland och det hoppas jag ni förstår.


FREDAG

I fredags efter mitt Historiaprov åkte jag och syrrorna till folkkungagatan där vi spelade in en del i en kortfilm för UNICEF, Rädda barnen, BRIS, Barncancerfonden mm. som bl.a. handlar om barns rättigheter.


Vi gjorde ett mäktigt klipp tillsammans med tre skolklasser, och vid det här tillfället skulle vi "låta" så mycket som möjligt... Fotograf: Martin Lindholm


Så typiskt att det alltid ska finnas en massa godis och kakor vid sådana här tillfällen...

Vid inspelningen träffade jag Martin Lindholm (en av de tidigare "veckans solstrålar"). Detta är kanske den 11e bilden vi tog eftersom han tyckte jag såg ut som en köttbulle på alla bilder! Haha. Han är skön han.


Efter inspelningen hade jag två möten. Det ena var inför en föreställning jag ska medverka i i November och det andra var med skivbolaget.

När jag kom hem var kl redan 8, och det blev bara bums ner i sängen med film och Toffifee.


LÖRDAG

Jag och Eric gick upp tidigt för att åka och titta på soffa och inredningsprylar till hans lägenhet som jag (vad han än säger) snart ska inreda åt honom..........

På kvällen var det tjejmiddag och "Pyamasparty". Barnslig var det ja...


SÖNDAG

Jag pluggade, pluggade, pluggade och åkte och fikade hemma hos farmor som fyllde år . Efter det gjorde jag två intervjuer med tidningen Frida.


Ser ni vad jag ser eller har jag lite för mycket fantasi?


KÄRLEK

10 kommentarer:

  1. När får man se UNICEF videon? =) <3

    SvaraRadera
  2. Hej :) jag måste bara fråga, jäg älskar mimmis hår och hårfärg så jag undrar om hon har färgat det (i så fall själv eller hos frisör) eller om det är hennes riktiga färg :).

    Älskar din blogg och din röst! :)

    SvaraRadera
  3. Ååååh ljuset bildar ett hjärta på stolen! :D Eller vad det det du menade? :]

    SvaraRadera
  4. Vad är det för föreställning?

    Jag har precis lika mycket fantasi! <3
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hm, ett hjärta... Du satt väl på den platsen? Jag tror nog att sittplatsen kände på sig att det var du som satt där, så den ville väl visa hur mycket den uppskatta det.

    Grattis till 100:e inlägget förresten!

    SvaraRadera
  6. hahah jag såg massa ostbågar jag ;o) men när jag läste dom andras komentarer så såg jag också ett hjärta hihi

    SvaraRadera
  7. Vadå hjärta? Det är ju Musse Pigg! :D

    SvaraRadera
  8. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Du e för underbar Molly (Värdens vackraste Köttbulle) Nu kommer jag kalla dig för det när vi ses. Det va så himmla kul att du va på mitt jobb. Snygg bild på oss. Jo du säg vilken dag du kommer ha den där föreställning. Jag vill inget heller o komma o titta/ Stor Bamsekram från lill-Martin

    SvaraRadera
  9. Anna-Karin AnKa Alin11 oktober 2009 kl. 23:45

    pyjamasparty gillar vi :D

    SvaraRadera
  10. hahahha... hm.. klart att nu när folk säger det så, mja visst kan det vara ett hjärta..
    jag ser något annat jag med ;)

    SvaraRadera