fredag 2 oktober 2009

DAGENS FRÅGOR


Här kommer svaren på de första frågorna:



Nästan alla mina smycken kommer från mitt favoritmärke U (förutom mitt E-halsband och berlockarmband som kommer från Thomas Sabo).

Här kan ni kolla in U:s hemsida:
http://www.uitsyou.com/


Oj, det förändras varje dag. Men just för tillfället tycker jag nog bäst om Säg att det är regn, Skör som glas och Mitt liv är mitt. Men det förändras som sagt hela tiden, och nu har jag lyssnat på låtarna så många gånger att jag knappt kan känna efter vad som är bra eller mindre bra längre.



Jag har fått signera en massa knasiga saker i mitt liv, men måste jag välja så är det nog ett par kalsonger som vinner "knas-kategorin". Det roligaste jag signerat nog är en hundralapp. Det kändes riktigt mäktigt att han ville "slösa"
en hundralapp på min autograf.



I hela mitt liv har jag velat ha lockigt hår, men tyvärr så är det ganska rakt och tråkigt när jag inte stylar eller lockar det (så är det väl med det mesta, att man öskar sig det man inte har).

Här kommer två bilder som visar skillnaderna:

Fixat...


Ofixat...



Det är väldigt olika. Nästan alla mina klänningar kommer från lite "vanligare" butiker som Gina tricot, Hm, Bikbok och Topshop, och jag har aldrig varit fixerad vid märkeskläder. Så länge man trivs i det man har på sig, bryr jag mig inte om vad det kostar eller vad det är för märke.
När det gäller scenkläder inför större tillställningar eller fotograferingar, är jag däremot lite mer nogrann. Då tar jag ofta hjälp av antingen min stylist Eva Personne eller Rickhard Engfors.


Det kommer från Topshop

17 kommentarer:

  1. Kul att du svara på några frågor! Det är ALLTID kul att få veta lite mer om dig.

    SvaraRadera
  2. Tänkte ställa en fråga.... Var för någonstans var ni på kreta/hotell? =)

    Jag tyckte jag kände igen det lite... :)

    SvaraRadera
  3. jag sitter just nu och kollar på här du sjöng Hallelujah på sommarkrysset....

    fan va du tar i, skitbra.

    sjyst pipa. :)
    hoppas du fortsätter med att sjung, du är skitbra! :D

    SvaraRadera
  4. Hejsan!! Jag har undrat länge vad dina och alices solglasögon kommer ifrån.. de ni hade när ni var ute på turné i somras/höstas tillsammans... Skulle jättegärna vilja ha ett svar please :) :)... Skulle vara oändligt tacksam

    SvaraRadera
  5. på bilden i detta inlägg när du har lockigt hår, vad använder du för tång för att få dom lockarna?

    SvaraRadera
  6. En fråga till "Dagens fråga": Du och din systrar är ju så duktiga alla tre, har ni funderat på att slå ihop er till en grupp? Det skulle ju bli värsta supergruppen. :-)

    SvaraRadera
  7. Jag har en fråga, vem tycker du, du är mest lik av Frida & Mimmi?

    SvaraRadera
  8. Vart har du och Alice köpt era fina solglasögon som ni hade på turnén?

    SvaraRadera
  9. Åh tack för att du svarade, Molly! Vad glad jag blev! Ha en underbar kväll! Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken locktång använder du dig av när du får så stora och härliga lockar som håller i sig?
    Använder du någon gång hårförlängning för att få lite längre hår som tillexempel Melodifestivalen? =)

    SvaraRadera
  11. Hej värdens bästa Molly
    vem hejar du på i Körsalget?

    kram Daniela

    SvaraRadera
  12. Simon Strand från Skåne

    ja man ser skilldnaderna ju, men båda är lika fina :) :D

    P.S du sunger jätte bra också :)

    SvaraRadera
  13. Hej Molly!
    Jag undrar vad för slags tång du använder för att få dina fina lockar? och om du använder löshår? =)
    Ha det bra.
    Många Kramar :)

    SvaraRadera
  14. Aktuell med några jullåtar? (:

    SvaraRadera
  15. Nu kommer en liten kommentar från mig igen :D Jag vet inte om du har hört något, men din älsklingsserie "Vänner" kommer att bli långfilm. Så du får ge dig av till bion till våren.. det blir väl kul!!

    SvaraRadera
  16. Hej Molly, måste bara få skriva att du är en ängel på att sjunga.
    Är så grymt avundsjuk på din röst,
    och älskar då du sjunger hallelujah !
    Förstår att du har extremt många som skriver till dig,
    men hoppas du tar dig tid att läsa detta och suga åt dig av mitt beröm.
    MVH en avundsjuk tjej

    SvaraRadera