torsdag 29 oktober 2009

Trubbel i paradiset

Sitter just nu hos världens bästa frisör Emir som lockar till mitt hår inför kvällens galapremiär av "Trubbel i pradiset". Jag har hört mycket bra om filmen, och det ryktas om att skådespelarna (bl.a. svenska Malin Åkerman) ska vara på plats, så jag tror att det kommer bli en riktig toppenkväll! (om jag nu inte somnar pga att jag sovit 4 timmar inatt...).





Hoppas ni får en mysig kväll, och att ingen planerar att borra i min gata imorgon bitti!


Puss

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får trevlig ikväll :) Ha det bäst. Saknar dig /// BamseBamseKRAM Lill-Martin

    SvaraRadera
  2. Du passar verkligen om brunett. Tycker absolut du ska fortsätta med det.

    SvaraRadera
  3. heej, hur fixar du ditt hår så att det blir såå fina lockar :D

    SvaraRadera
  4. hur fixar du ditt hår med så fina lockar :D

    /elingustavson.devote.se

    SvaraRadera