torsdag 22 oktober 2009

Tack för alla fina bilder!




Det har verkligen varit kul att sitta och läsa igenom era söta mail, och därmed få lära känna några av er lite bättre!

Fotogenique som jag är (hrmpf) så kan jag tyvärr inte tillåta mig själv att lägga ut så många av bilderna, eftersom jag vet hur lätt de börjar snurra runt över internet (får dagligen skämmas för fula grimas- och dubbelhaksbilder som bara dyker upp från ingenstans!) Så bli nu inte ledsna om jag inte lägger upp just er bild (det är inte er det är fel på), ni är såklart jättesnygga hela högen!

Här är i alla fall några ja
g får försöka stå ut med:

Jag och söta, talangfulla "Emmixen" (Hon sjunger fantastiskt!)


Den här halvskumma bilden är från solstrålen Elle! Vi får allt ta en bild tillsammans snart!

Två små köttbullar på grönan (Han heter egentligen Martin... men man får kalla honom köttbullen om man vill!)

Jag och söta Belinda i Ullred


Gulliga Caroline och jag i Ulricehamn

Het som vanligt...

Carolin har skickat den här bilden, och jag instämmer helt i hennes teori om att Svampbobs hand är placerad lite skumt...

Den här bilden är från Tord, Emma, Hanna och Daniel som jag haft turen att få träffa på lite här och där i Sverige.


Ser fram emot att få träffa på er andra också!

PUSS

10 kommentarer:

  1. haah "Köttbullen" eller "Lill-Martin" som jag har för mig att han kallades för har jag haft kontakt med på Fanforum.se tro att han var Linda Bengtzing fan lång in i hjärtat om jag har rätt.

    Skulle vara trevligt & får kontakt med honom igen..Om du lässer detta kontakta gjärna mig..

    Obs..tro nog att Mollys blogg blev en "dejting" sida för en sekund...hihihi

    SvaraRadera
  2. Wiie!!

    Molly är blond på bilderna.

    Glad jag blev :)

    SvaraRadera
  3. http://frudanmark.blogspot.com/2009/10/paket-i-posten.html

    Nu lycklig ägare av ditt album =)

    SvaraRadera
  4. åå herregud du la ut på mej Molly älskardej jag ser ut som jag vet inte vad på den bilden men du är alltid sötast pusss älskardej <3<3<3 // Caroline <3 :D

    SvaraRadera
  5. gud vad kul att du la ut min bild! :) <3
    klart vi får ta en bild, jag var inte världens finaste när vi träffdes hah! :) <3

    jag bara längtar efter att få träffa dig igen!
    hoppas du kommer till skåne snart!

    älskar dig!

    SvaraRadera
  6. Du hade ju redan ganska mörkt hår på vissa bilder :)

    SvaraRadera
  7. Åh vad glad jag blev att du la ut min bild!!! Hoppas vi ses snart igen :) <3

    SvaraRadera
  8. Du har rätt Emma sjunger grymt!!! För övrigt är det en av mina bästa vänner, så vågar väl inte säga annat ;)

    SvaraRadera
  9. Lill-Martin "Köttbullen"23 oktober 2009 kl. 19:47

    Hahahahahahahahahaha. Du e för söt. Du o jag Molly. Dom två köttbullarna. Men du utan tvekan den hetaste bullen. Tänk vad rolig vi kan ha det. Jag längtar tills vi ses igen. Hoppas det blir snart. Hoppas det blir snart.

    Kram Kram Kram

    SvaraRadera
  10. Awe min bild uppe, och du är söt som vanligt! <3

    SvaraRadera