tisdag 20 oktober 2009

BRUNETT!


Självklart så vill jag veta vad ni tycker... men jag ber er - ge det lite tid (och tänk efter innan ni kommenterar!). Det är helt normalt om det känns ovant i början, men jag vill att ni ska veta att detta är något jag velat göra väldigt länge och känner en enorm lättnad över att jag faktiskt genomfört (mot alla odds).

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att man aldrig ska sluta drömma om att testa nya saker, utmana sig själv och VÅGA, istället för att leva livet genom drömmar man aldrig ens försöker uppfylla.

Det man ångrar mest, är det man aldrig gjorde.




Puss på alla fina <3

31 kommentarer:

  1. Jag tycker det passar dig jättebra :D<3

    SvaraRadera
  2. Du passade riktigt bra i brunt hår :D

    Jätte fin färg också :D :D :D :D :D

    Bra vågat!!!

    SvaraRadera
  3. det blev jätte fint! ;D

    SvaraRadera
  4. Molly. Skitsnyggt med din nya hårfärg :) Hoppas allt e bra. Saknar dig <3

    Ha det bäst

    Kram Lill-Martin

    SvaraRadera
  5. Hej

    Vad snygg du blev. Ja du har jo altid varit snygg men du passar jo som brunett med.
    Det är inte i hårfärjen det sitter. Det är i RÖSTEN

    SvaraRadera
  6. Så fint Molly! Finns det något du inte passar i? Skulle inte tro det:P Kramar älskar dej

    SvaraRadera
  7. hej! du passar i brunt. det var mycket fint va det gillar det mycket. du passar i det iallafall. puss o kram

    SvaraRadera
  8. det vart ju jättefint , molly! jag har oxå färgat mitt hår brunt. Först våga jag inte alls , men sen tänkte jag: "än sen? man måste ju prova." så jag färga det brunt , och vart jättenöjd! men nu är jag blond igen , fast det vart blondt av sig själv. kram Minna.

    SvaraRadera
  9. Verkligen supersnyggt!

    Håller med dig, det finns massor av saker jag önskar att jag hade vågat göra och som jag ångrar att jag inte gjorde.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jättefint,det passar dig verkligen=))
    Funderar sj på att bli brunett=))

    SvaraRadera
  11. Hej Molly
    Du blev jätte jätte snygg visste jag inte att du skulle blev brunet skulle jag inte tro att det var du ser mycket äldre utt i det fortsät ha det brunt.
    Skulle vara enu snyggare i längre hår.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  12. Självklart är du ju super fin, eftersom du är så satans vacker & därför skulle vilken färg eller frisyr i världen klä dig!
    Men jag ska vara härlig & säga att du va mycket finare i ljust hår.. du syntes mer innan, nu försvann ditt ansikte lite i de mörka! Men visst är de bra att prova på något man länge längtat eller tänkt på! T.om dina ögon lyftes fram mer när du va blond!
    När jag va 17-18 något färgade jag också mitt hår mörkt.. och ångrade mig efter några dagar fast frisören sa att jag skulle vänta & vänja mig vid de, men de gjorde jag ALDRIG så jag blev blond efter 3 månader igen! :)
    Men som TUR är så går de ju att fixa till, precis som du säger.. de är bara hår!

    "Det är bättre att göra saker och sen ångrar sig, för då har man alla fall gjort dom!" ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Heej du blev så vacker :D Dina ögon blev ännu blåare :D Ja ska färga mitt hår brunt på Torsdag :D Hoppas det blir lika bra som ditt blev.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  14. Jätte fin färg verkligen!! Kul att du vågar än om det finns människor som säger att du inte borde!!! Starkt!!

    Sov gott som brunett nu!!

    SvaraRadera
  15. Du passar verkligen i den färgen Molly!! Tillhörde en av skeptikerna innan men jag får verkligen ta tillbaka det. Skulle tro att du passar i vilken färg som helst, allt klär ju en skönhet :)

    Kram

    SvaraRadera
  16. Det blev jättefint :)

    SvaraRadera
  17. Älskling, det blev JÄTTE FINT! -Men inget misspryder ju en skönhet!!! :-) Hoppas dock, att du fortsätter med dina (egna) fina BLÅA ögon. Puss PaPPi :-)

    SvaraRadera
  18. Du ser riktigt bra ut som brunett också. Tycker du ser lite äldre ut faktiskt och ta det som en komplimang.

    SvaraRadera
  19. som jag sa, du kommer passa skit bra i de!;)

    och det gjorde du med!
    rikigt snyggt! :) <3

    du ser lite smartare ut, haha :)<3

    SvaraRadera
  20. Tydligen kommer inte mina kommentarer fram, har jag märkt, men jag försöker i alla fall:

    Jag älskar den färgen! Dina ögon ser mycket blåare ut och det är verkligen jättefint!

    (Tycker det är sjukt att folk kommenterar sådär... som den där tyske killen som tycker om svenska tjejer bara för att de är blonda? Helt stört...)

    SvaraRadera
  21. Det blev jätte fint pusss // Caroline :D <3<3

    SvaraRadera
  22. Du är jätte vacker i vilken hårfärg du en har, och det viktigaste är ju att det känns rätt för DIG! ^^ Och du blev ju faktiskt väldigt fin i din nya hårfärg. :) Haha!

    SvaraRadera
  23. Du passar i det jättebra!<3

    SvaraRadera
  24. Du passar verkligen i det. Jag tycker det blev superfint! :D<3 Kramar Isabelle

    SvaraRadera
  25. Det blev verkligen jättefint!!! det är liksom "lagom" brunt :o) Och så klart man ska göra det som känns bäst för en själv, bara för att alla säger att man ska hoppa måste man inte göra det... Go for it Molly!
    Och som svar på frågorna nedan, självklart NEJ på alla!!
    Massa kramar Carro <3

    SvaraRadera
  26. Hej Molly!

    Du skulle vara fin i vilken hårfärg som helst (tja kanske inte lila) men detta blev skitasnyggt. Jag har också nya färger i håret. Man måste ju få göra sig lite höstfin.

    Kramar från Piteå IsaBella :)

    SvaraRadera
  27. Du är så vacker! :D

    SvaraRadera
  28. Så grymt fint Molly, en skönhet som du passar i alla färger, haha apropå den frågan om jag hade lyssnat på ditt album bara för din hårfärg så är svaret nej för jag hade lyssnat även om du hade haft GRÖÖÖNT hår, för du är så otroligt bäst! <3 puss!

    SvaraRadera
  29. Verkligen skitsnyggt molly!
    Älskar brunt hår men vårgar inte färga om mitt eget blonda änglahår..
    Kanske ska ta och våga göra det, som sagt det går ju att färga om! :) <33

    SvaraRadera
  30. Tycker att du blev fin i ditt bruna hår :)

    SvaraRadera