söndag 25 oktober 2009

Jag ska aldrig mer klaga över att få stoppa in i diskmaskinen!


Jag inser nu, när jag står här och gnuggar spisplattorna i Erics lägenhet, att jag aldrig riktigt STÄDAT innan... inte om det är så här det ska kännas!

Det jag i vanliga fall kallar städning, är rena barnleken jämfört med det jag gjort idag! Gnuggat, sprayat, diskat, torkat, dammat... HJÄLP alltså!

Det är i sånna här stunder man inser hur fruktansvärt lyxig det är att få bo hemma! Eller nej förresten, det gör jag hela tiden! Jag älskar att bo hemma! Men jag HATAR att städa...


Tack och lov så har jag ju mr. Muscle till min hjälp!







-- Bloggar från iPhone

9 kommentarer:

  1. Åh kan inte du lägga ut lite bilder från Erics nya lägenhet? =) <3
    Om du får för han såklart, haha. :) xD

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt med städning! :(
    Jag HATAR också att städa, bland det värsta man får göra.. Verkligen jobbigt och fruktansvärt tråkigt men när man väl är klar så tycker man tillslut att det var värt det hårda slitet!


    Ha det så bra och fortsätt ha en mysig söndag med Erik :D

    SvaraRadera
  3. Välkommen in i klubben. Det finns inget som e så himmla tråkigt att städa. Ett tips. Ta en Stero o sätt på schlager så kommer du tyckte det roligare. det gör allit jag. det går det undan med städningen. Lycka Till :) Bamsekram Köttbullen. Hälsa Eric

    SvaraRadera
  4. Haha Molly! Jag håller helt klart med dej...Det är skit jobbigt att städa, men jag har lärt mej att det kommmer en dag då inte mamma och pappa kan plocka upp efter mej...Hoppas vi ses snart. KRAMAR!!

    SvaraRadera
  5. Jo, städning är verkligen inte kul, men det blir mycket bättre om man lyssnar på bra musik eller gör det till en tävling eller något annat kul!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad bra att du har lärt dig att städa...äntligen...! :-)

    När ni är klara där...kan ni komma hit... :-) Puss KS

    SvaraRadera
  7. Hej Molly
    Ska du bo hos Eric nåt eller bara hemma?
    bor Eric i en 1 eller 2 berätta lite skulle vara kul ta lite bilder med när ni fått i ordning.
    Nåt som ska göras om i hans lägenhet eller gjort?

    Kramar till er båda Daniela

    SvaraRadera
  8. HAr du ingen tröja!!!!?

    SvaraRadera
  9. Inte så roligt! :(
    Kan du inte lägga in lite bilder
    på dina vardagsoutfits också?

    SvaraRadera