tisdag 13 oktober 2009

Funderar på att skaffa glasögon...

Har alltid varit lite nyfiken på det där med glasögon...

Det händer ibland att jag får för för mig att gå in och prova bågar när jag går förbi en optik eller glasögonaffär! Dock så händer det inte alls så ofta nuförtiden eftersom mina små besök brukar sluta med att dom i affären frågar vad jag behöver för styrka... (vilket blir väldigt pinsamt eftersom jag inte har något synfel! Och dessutom inte alls vet vad som är ett rimligt synfel om jag skulle försöka mig på en vit lögn...)





-- Bloggar från iPhone

7 kommentarer:

  1. haha va sööt <3<3 // Caroline <3

    SvaraRadera
  2. vart har du köpt tröjan? :) snygg!
    Lisa (mitt0liv.webblogg.se)

    SvaraRadera
  3. Hej Molly

    Du passar i glasögon men mycket Bättre Uttan.
    Du skulle haft lite bruna och lite mindre glasögon i såna fal nån kanske med lite glitter på i sidan skulle vara snyggt. Sen kan du göra så att glasögona blir lite mörka när du går utt i sol ljus sen när du kommer in efter några sekunder är dom ljusa i gen som lite soglasögon det har jag och det är praktiskt.
    Kram Daniela
    PS Va som du brukar det är snyggast

    SvaraRadera
  4. Hej Molly!
    Nja... Du är mycket snyggare UTAN glasögon(:
    Kör på det istället, jag har själv också ibland velat ha glasögon men är super nöjd med min aögon annars :P

    Du är så snygg endå :P
    //Carro

    SvaraRadera
  5. nawwwww :) <3 såå sööt! §

    och har du sett denna videon?
    en liten kille som dansar "galet" till "LOW" :) haha den är så rolig!! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=xqBTMNRktBk

    SvaraRadera
  6. Nu trodde du att du blev ful va? Det hjälper inte Molly du är jätte söt ändå!Kram från Niklas!

    SvaraRadera
  7. Var gar du köpt dina glasögon ?

    SvaraRadera