onsdag 7 oktober 2009

IIIIPHOOONEE!

MIN IPHONE HAR KOMMIT!!! Tjoflöjt säger jag bara!

Men ni anar inte hur nära det var att jag skulle få komma hem tomhänt idag också (!). Nämligen så hade butiken bara EN telefon kvar som någon annan hade "paxat" (på något konstigt sätt...) , men som tur var så fixade killen i butiken så att jag kunde köpa den när han såg hur besviken jag blev.

Har suttit nu i flera timmar och bara nördat mig framför datorn, läst igenom de små instruktionsböckerna (på både svenska och finska... inte för att det senare gjorde mig smartare... men det var väldigt underhållande. Dock tror jag inte min familj håller med efter att jag suttit och läst högt för dom:P) och snart kan jag kalla mig själv en riktig APPLE-NÖRD!

Men nu hinner jag inte blogga mer! Har ju så mycket kvar att lära mig! Tror faktiskt jag ska öva lite på att skriva sms.....



SÖV SÖTA

8 kommentarer:

  1. Va kul! Tur att han kunde fixa så att du fick den och inte någon annan.

    Sitt inte uppe hela natten nu bara. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahah... tack för det uppmuntrade inlägget! Kände att jag behövde nån som muntra upp mig och det lyckades du ju med. Jag är ju som sagt sjuk, så jag kan inte göra mycket annat än att sitta vid datorn och invänta dina inlägg.... och käka glass! Det har blivit en hobby för mig. Du får inte smitta mig sådär.. Nån slags "Vänner-feber" jag fått. Fast jag kallar det nog "Molly-feber".

    SvaraRadera
  3. haha du kan få öva på mig, jag är en riktig språkpolis ;o)

    SvaraRadera
  4. Gratis till din nya leksak och "kjärlighet"

    Håppast du blir nöyd med den.Så mycket så du har gjort reklam för den så tycker jag du skulle fått den gratis.



    Ha en god natt och en god dag i morgon.

    Ps har du kollat bäst före datummet på batteriet Ds.

    skojade bara med dig

    SvaraRadera
  5. aahh gud vad jagg önskar att jag har en sådan!:) dem är så bra! (;:

    & väldigt roligt att du skrev "tjoflöjt" eftersom det säger jag alltid! haha (: kommer det kanske från stockholms trakten eller? min låtats morfar sa det också! ( han bor i stockholm ) hah (: älskar diih!

    SvaraRadera
  6. Du är bara för söt Molly, skönt att du äntligen fått din Iphone! :D

    SvaraRadera
  7. åå vad kul ha det bäst // Caroline <3<3

    SvaraRadera
  8. på finska :p är finska så roligt? :D jag är själv finne och försöker lära mig svenska för jag tycker at tdet är mycket mycket roligare och vackrare :D

    SvaraRadera