torsdag 8 oktober 2009

DAGENS FRÅGOR



Ska du ha någon julkonsert? / Vad har du för framträdanden framöver?

Något jag inte berättat tidigare här i bloggen, är att jag för tillfället har en inflammation på ett av mina stämband. Det är inte jätte allvarligt, men det är ändå viktigt att jag tar tag i det så fort som möjligt (såklart) eftersom att det tar lite tid att läka.

P.g.a. att jag har haft så mycket den senaste tiden, ja enda sedan melodifestivalen, så har jag inte riktigt hunnit ta tag i detta förrän nu. Därför har jag valt att dra ner lite grann på spelningar nu i vinter, så att rösten får vila.

Så det blir ingen större julturné nu iår, men ni kan ändå vänta er en del enstaka spelningar. (Jag kommer med information här på bloggen när det börjar närma sig)


Var för någonstans var ni på kreta/hotell? =)

Hotellet heter "Rethymno Mare" och ligger strax utanför staden Rethymno. (Det är mycket finare i verkligheten än på bilderna på hemsidan! Så låt dig inte luras om du vill åka dit... det är helt fantastiskt!)


Vart har du och Alice köpt era fina solglasögon som ni hade på turnén?

De är köpta på Åhléns och är från märket "Prestige".


Vad använder du för en locktång?

Jag använder två locktänger från "Wella -Pro Curl". (en smalare och en tjockare... men vill ni ha stora lockar så satsa på den tjockare varianten!)


Har du och dina systrar funderat på att slå ihop er till en grupp?

Vi har tänkt tanken många gånger, men vi känner att just nu så vill vi alla lite olika saker. Bara för att vi inte är en "grupp" så betyder det ju inte att vi inte sjunger mycket ihop, och hjälper och har glädje av varandra.

Ingen av oss har ju bråttom på något sätt (och alla är väldigt måna om att gå klart skolan), men i framtiden hoppas jag absolut att vi kommer göra mycket mer ihop. Som jag sagt innan så blir det ju mycket roligare om man kan dela alla upplevelser med någon. Är det dessutom två personer som man älskar och som står så nära, så kan det ju knappt bli bättre!


Vem tycker du,att du är mest lik av Frida & Mimmi?

Jag har funderat på det massor, och helt ärligt så måste jag säga att vi är VÄLDIGT olika alla tre.
Men måste jag ändå välja, så tror jag att jag är mest lik Frida till sättet (fast hon är mycket mer samlad, har 1000 gånger bättre koll än mig och mer organiserad än jag), men mest lik Mimmi till utseendet.

Vem tycker ni jag är mest lik till utseendet?!



Vem hejar du på i Körsalget?

Haha! Jag kommer få stryk om jag inte säger att jag hejar på Ola ;P ( har nämligen LOVAT honom det ) Dessutom är ju både han och kören jätte bra!

Ni då?


PUSSAS

17 kommentarer:

  1. Jag tycker också att du är mest lika mimmi i utseende.

    i körlaget hejar jag på både ola och Amy ;)<3

    SvaraRadera
  2. jag tycker du är mest lik Mimmi!!

    SvaraRadera
  3. Va?! Skojar du? jag tyckte väl att det lät bekant med lekledaren Koko, jag vär där och "lekte" med honom för några år sedan tillsammans med min moster och mina små kusiner ;o) haha var det fortfarande minidisco-time på kvällarna vid den översta poolen? Vi köpte skivan som dom spelade där varje kväll. jätterroligt att lyssna på nu flera år senare ;o) (barnslig som man är)
    hehe kramar Carro

    SvaraRadera
  4. Hej Molly! Jag ska försöka svara på båda dina frågor. Jag tycker du är mest lik frida, men det är ganska svårt att säga. Självklart hejjar jag på OLA i körslaget. Han är ju så söt och så bra, och inte på tal om hans kör som är så, så bra:P kramar till dej molly älskar dej, din musik och din röst.

    SvaraRadera
  5. Jag har alltid tyckt att du är mest lik Mimmi till utseendet. Personlighet är lite svårt att avgöra. ;P

    Hoppas det går bra med ditt stämband. Håller tummarna för att det läker supersnabbt! ^.^

    Kram

    SvaraRadera
  6. Som ALCAZAR fans så hejar jag självklart på Andreas Lundstedt (Och Amy kommer ju inte så långt i från Jönköping själv)

    SvaraRadera
  7. Hej tack för svar
    jag hejar med på Ola för vi kommer från samma stand Lund.
    sen har jag Olas mamma som tandläkare.
    Hjätte fina bilder och inläg fortsät och villa rösten och hål din hals varm så blir du snart frisk.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  8. Tja
    Glömmde säga vilken bra bild på dig och dina syskon hjätte snygg friyr du har du kan ha den och det lila håret du har uppsat i naken kan du har i små lokar i det brukar ja ha Prova.

    Din Daniela

    SvaraRadera
  9. Tack Molly för dem fina svaren! :)
    Älskar att läsa din blogg!
    Jag tycker att du mest i utseendet är lik både Mimmi och Frida men jag tror mest Mimmi:P Svårt att välja.
    Usch vad tråkigt att du fått inflammation på stämbandet :( Krya på dig!
    Annars fortsätt med det du är BÄST på Molly!

    <3//Carro

    SvaraRadera
  10. Om jag ska vara helt ärlig tycker jag nog att du är mest lik Frida, utseendemässigt, dock har du samma fina "runda" ansiktsform som Mimmi.

    Körslaget hejar jag konstigt nog på Amy Diamond. Jag brukar tycka att hon är barnslig på nåt sätt, men på ett annat sätt tycker jag att hon är bra.

    SvaraRadera
  11. Hmmm...du kanske ska ställa klockan rätt i din blogg...? verkar gå 12 timmar fel...har även denna "passerat-bäst-före-datum", eller du kanske har spillt lite gammal Alvedon i datorn...? fniss :-)

    SvaraRadera
  12. Jag tycker att du är mest lik Frida! :P

    SvaraRadera
  13. Heej <3<3 Jag tycker att du är mest lik Mimmi fast alla ni är såå söta och alla sjunger hur bra som hest det går inte att förklara ni är bara bäst <3<3 jag hejar på Amy Diamond på körslaget och jag hoppas verkligen att du är med någon gång puss älskardej <3<3 // Caroline <3<3

    SvaraRadera
  14. Simon från Skåne

    Jag tycker du är lik Mimmi för ni är båda så bra sångerskor :)<3

    SvaraRadera
  15. Hej Molly
    Vad ska man göra om man älskar att sjunga ??
    har du några tips ?
    behöver hjälp !!

    Du är sypper vacker
    love you

    SvaraRadera
  16. Jag tycker att du och Mimmi är mest lik varandra! Men, jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på. Hur gammal är Frida och hur gamma är Mimmi? Visst är du äldst av er tre?

    Kram!

    SvaraRadera