tisdag 13 oktober 2009

NY HEMSIDA!


ÄNTLIGEN! Den nya hemsidan är klar!
Finns fortfarande lite småsaker kvar att fixa - kalendern ska fyllas i och bilder ska laddas upp, men det kommer att dyka upp lite i taget.
Efter alla försök att få med mig i denna galna process där mina öron och min hjärna inte alls velat samarbeta, så är jag glad och lättad över att vi (ja, inte JAG då...) fick någon ordning på alla "servrar, domäner, plattformar, licensmodeller, webbhotell" (får huvudverk bara av att skriva det!) som jag drömt mardrömmar om den senaste tiden...

www.mollysanden.se

Kolla gärna in den och kom med feedback!

Ja ni... teknik är inte min starkaste sida... har fullt upp med att lära mig hur man messar med min nya iphone...


8 kommentarer:

  1. hej molly! jag tycker att du är snygg.

    SvaraRadera
  2. Klart impad och det ska bli spännande att följa utvecklingen på sidan.
    Besöksräknaren får nog fullt upp.....
    David & Maja

    SvaraRadera
  3. ÄNTLIGEN!!!

    DET FINNS MIRAKEL! :D

    Jag har väntat på detta jättelänge. Jättefin hemsida. Kommer jag troligen att besöka många gånger.

    SvaraRadera
  4. Otroligt fin hemsidan blev!!! Grattis till det!!

    SvaraRadera
  5. Hej Molly
    Man kan inte trycka på bilderna på din hemsida som det sår att man ska göra provat olika datorer står att sidan är fel.
    Ville bara säga så du visste det.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  6. Hej hej=) måste bara säga att du sjunger som en ängel.
    Jag tänkte bara fråga om du kollar på idol och i så fall vem du håller på?=)

    SvaraRadera
  7. Grymt snygg hemsida!

    Bra upplägg och roligt med spelaren som spelar upp låtarna från albumet<3

    Kram M

    SvaraRadera
  8. åå vad kul <3<3// Caroline pussssss <3<3 :D

    SvaraRadera