fredag 30 oktober 2009

Dagens fråga

Blir du glad om man kommer fram till dig på stan?


Jag tycker verkligen det är jättekul när folk kommer fram och vill prata lite om mitt artisteri, även om det fortfarande känns lite ovant.

Jag sitter ofta och undrar varför någon tittat på mig lite konstigt på stan, och börjar direkt kolla mig i spegeln för att se om jag har mat runt munnen, trassligt hår, eller vad det nu kan vara som fått personen att titta lite extra.

Men allra roligast är det ju såklart när någon vågar prata med mig så jag slipper sitta där och undra:) Ni är ju alla så fruktansvärt gulliga så det skulle göra min dag!

Puss

-- Bloggar från iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej Molly!!

    Tack för en rolig och mysig blogg..

    Jag tänkte bara kolla om du kommer komma till Borås och sjunga?

    Tycker du är en fantastisk sångerska, och sen du vann junior eurovision så har ja lyssnat på dig varje dag :), blev superglad när din skiva kom ut, fast nu har den gått sönder :( tur att de finns spotify :P

    Ok ja är 23år, men du är fortfarande min idol oavsett hur gammal jag...

    Kraaaam Michaela

    SvaraRadera
  2. åå jag skulle nog svimma om jag såg dej på stan hahaha // Caroline puss <3<3 :D

    SvaraRadera