fredag 9 oktober 2009

Tänk vad man kan göra när man inte kan sova...

Av någon konstig anledning så är jag inte det minsta trött trots att klockan är nästan ett...
Så nu har jag ägnat den senaste timman åt att titta på en massa gamla bilder och klipp från somrarna med Diggiloo. Det är nästan läskigt hur mycket roligt jag fått vara med om tack vare den turnén, och hur många fina människor jag träffat!

Trots att jag skrattat åt 90% av de knäppa bilderna och klippen, så kan jag inte låta bli att bli lite deppig. Jag saknar alla så fruktansvärt mycket...



Ser ni vem detta är?! HAHA

Lockar Olas hår...

Snyggaste paret!

Redo för Höghöjdsbanan med våra ägghjälmar


"Man ska inte kasta glas i grishus" // BROLLE


http://www.youtube.com/watch?v=2RcwbeQcfAA

http://www.youtube.com/watch?v=C1FqLDNf9O4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=-5icpF9Im6A


http://www.diggiloo.com/#/senastenytt/videodagbok?dag=2009-08-12&video=4

9 kommentarer:

  1. Första gången jag hörde Molly på skånska. Jag hatar det skånska språket... men du har så fin röst så jag tänkte inte så mycket på det.

    Gullunge!

    SvaraRadera
  2. Hej Molly gud vad du pratar bra skånska fortsät med det.

    Du låter lite som Mat Tina
    Hoppas du blir en skåning en dag

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  3. Hej Molly!! Jätte roligt att du skriver blogg så vi får följa med :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Gu vilken underbar bild den första! Du är så fin på den :) Vem skulle inte vilja ha din look? :) Du e så fin Molly!

    //Carro

    SvaraRadera
  5. haha! jag älskar när du pratar skånska!! :)

    <3

    SvaraRadera
  6. Vem är den ihoppressade personen?:P

    SvaraRadera
  7. Haha, du anar inte hur mycket jag har skrattat åt videoklippen du har lagt ut, haha.
    Du är så söt och väldigt rolig!<3

    SvaraRadera
  8. haha det verkar jätte kul puss // Caroline <3<3

    SvaraRadera
  9. Heeej molly! Du sjunger så bra att man inte kan beskriva det . Jag önskar att jag hade din sång röst :) //Sofia

    SvaraRadera