måndag 13 september 2010

Älska måndagsmorgnar!


Nu för tiden älskar jag måndagsmorgnar!
Bara det att jag kan vakna till vid sju när familjen börjar slamra i köket, och veta att jag kan sova i TRE timmar till gör hela min dag. Då spelar det ingen roll att det spöregnar utanför fönstret.

Sen att man har tiden att göra en riktigt god och nyttig frukost räddar hela veckan! (Jag är en sån där "Jag-börjar-på-måndag-människa" och därför kan hela veckan bli förstörd om man börjar med äta dåligt!)












Puss

-- Bloggar från iPhone

9 kommentarer:

  1. Är du den riktiga Molly Sandén???

    SvaraRadera
  2. Klart hon är den riktiga Molly! Och skriver en jättetrevlig blogg dessutom! Gå in på veckorevyn och rösta på hennes blogg på bloggawards! Man kan rösta flera gånger! Kram till Molly o alla andra! Malin

    SvaraRadera
  3. ja eller hur varför skulle det inte vara den riktiga Molly?.

    SvaraRadera
  4. Hej Molly!!
    Asså du min motsats jag hatar måndagar men det är för att jag har träslöjd då.

    //Kram Angelika<33

    SvaraRadera
  5. gud, vad gott det ser ut ;) ♥
    kram johanna :)

    SvaraRadera
  6. Haha, jag haaaaaaaaatar måndagar! ;o
    Gympa på morgonen är inte roligt när man nästan inte är vaken,
    sen att gå upp så tidigt efter helgen e bara blääää!!
    FINASTE!
    Pussis <3

    SvaraRadera
  7. mina måndagar är också chill, fast idag har jag varit hemma för är sjuk.. -.-

    Men hur klarar du äta så mycket till frukost, jag äter typ en macka bara, sen får jag ju gå hungrig i skolan, men jag kan verkligen inte äta på morgonen..

    puss.♥

    + skulle inte du kunna kanske skriva här på bloggen om min fanblogg, du behöver ju inte då x) haha men tror det är många som inte vet om den. ♥

    SvaraRadera
  8. Fortsät med din nyttiga frukost varje dag du ska iväg.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Lycka till med allt.

    SvaraRadera
  9. Hur får du ditt hår så fint? Använder du något särskilt? :) Ditt hår är sjukt fint! :D
    Kram<3:)

    SvaraRadera