fredag 17 september 2010

Nu har jag röstat!

Jag åker till Karlstad med Aleena i eftermiddag för att träffa en producent, så jag kommer inte vara hemma på söndag.
Vad jag har röstat på kommer jag hålla för mig själv (av flera anledningar), men jag hoppas verkligen att ni som kan röstar! Det är en jättehärlig känsla att känna att man varit med och påverkat för framtiden. Det är dessutom jätteviktigt att vi ungdomar börjar engagera oss. Det är ju vi som ÄR framtiden!







Det var faktiskt lite pirrigt. Fick kontrollkolla tre gånger att jag stoppat i rätt lappar, med rätt färg i rätt kuvert osv... Haha.
(Det liknade faktiskt lite den där känslan man får när man ska posta ett brev och totalt glömmer vilken brevlåda man skulle lägga i, trots att man gått och viskat det för sig själv hela vägen dit.. Eller har det bara hänt mig?)

Vi hörs från tåget!
Puss!

-- Bloggar från iPhone

17 kommentarer:

  1. Känns inte så lockande att rösta på folk som
    INTE kan hålla vad dom lovar..

    SvaraRadera
  2. RESPEKT!
    Bra jobbat Molly, ingen soffliggare här inte!
    Toppen att du tar ansvar och vill vara med att bygga din framtid, (fast jag hade inte trott något annat om dig). Kram Magnus

    SvaraRadera
  3. vilken rösta du på ? :D

    SvaraRadera
  4. tror du är en sån som röstar på moderaterna;)

    SvaraRadera
  5. tror du är en sån som röstar på moderaterna;)

    SvaraRadera
  6. Jag röstade förra veckan. Det var faktiskt kul att stå där bakom skärmen med lapparna och kuverten, men jag är orolig över att det som jag röstade på kommer att förlora...

    SvaraRadera
  7. jag röstade med.. fast i skolan haha ;)
    Får rösta nästa gång!! :) Helt sjukt!? ;O

    Och var har du köpt den tröjan du har på dig? Snyggt snygg!♥

    SvaraRadera
  8. Hej Molly.
    Har du någon mail som jag kan maila till?? Vill fråga dig lite om bröllop, om man nu kan hyra in dig för att sjunga i kyrkan??
    Hälsn Jenny

    SvaraRadera
  9. Bra molly! :D fine bilder, du er så pen ..

    SvaraRadera
  10. Du röstade nog blått... det är nästan bara blåa väljare som inte berättar :O

    SvaraRadera
  11. Kan du inte berätta efter valet vem du röstade på ? :D <33 älskar dig molly sanden du är grymt vacker,söt och snyggg. Och du sjunger bäst !! <333

    SvaraRadera
  12. Gud vad söt du var idag! Och din tröja! Jag bara måste kolla vad dem kommer ifrån?
    Trevlig helg!
    Kramar
    Madde :-)

    SvaraRadera
  13. Håller med dig molly! :D<3

    SvaraRadera
  14. Hej molly jag ville bara säga hej och undrade också om du har bilddahbok ??
    om du har det kan du väl kommentera på min blogg http://idanilsson98.bloggplatsen.se
    Ja du får ha det bra en glad skåne;).

    SvaraRadera
  15. Hej Molly, kul att du röstade och inte är en soffliggare! Förstår vrf du inte vill berätta vilka du röstade på.
    Du är helt underbar på alla sätt, kan verkligen inte komma på något dåligt med dig!!<3<3 Men jag undrar om dina systrar också har någon blogg? Du kan väll reklamera om dom eller om andra bloggar som du läser :D bara en kul grej.
    Ha det superbra!!! ♥☺☻☺☻♥

    SvaraRadera
  16. Jag ska rösta! ;) Lite roligt att bli 18 just det året man ska rösta! La förresten märke till att det står att du är 17 år på din hemsida, borde inte det ändras? :P

    SvaraRadera