måndag 20 september 2010

Popcorn i sushilåda

Sitter just nu i en turnébuss tillsammans med ett kamerateam. Vart vi ska och vad vi ska göra är tyvärr hemligt just nu, men jag kan säga att vi har en lång resa framför oss.

Som tur är så har jag med mig tidningar, datorn, vänneravsnitt, dricka och.. POPCORN i en sushilåda . Haha. Det är inget jag alltid har med mig på långa resor, utan det här är första gången.
Anledningen till detta, var att när jag väntade på alla utanför centralen blev jag superkissnödig. Men eftersom jag hellre skulle sätta mig och kissa i en kontainer än på centralens toaletter gick jag in på närmaste restaurang. Problemet var bara att man var tvungen att köpa något för att få koden... Så, servitrisen föreslog popcornen, vilket inte var ett jättesvårt val med tanke på hur kissnödig jag var.










Undra vad de andra här i bussen tänkte när jag kom bärandes på en matlåda popcorn...

Pusss

-- Bloggar från iPhone

5 kommentarer:

  1. Hej Molly!
    Är nyyyyyyyyyyyyyyyfiken på vad du sysslar med!!!
    Men det får vi väl veta så småningom...
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Molly! Jag undrar verkligen vad som är hemligheten! Ha det bäst Molly! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  3. Har eller har du haft löshår? Isåfall vilken färg hade du på ditt löshår för ja tycker du har sjukt snyggt hår!

    SvaraRadera
  4. ska bli kul och se vart du är på väg. :)

    SvaraRadera
  5. Hej fina Molly!

    Jag är en glad fröken ifrån Göteborg som jobbar på ett dagis som heter kattfoten. Här har vi goa barn i åldrarna 1-5 år som bara älskar melodifestivalen i alla dess slag.
    Du Molly och Eric Saade är deras stora idoler och det kan ju inte finnas ett bättre par i hela världen enligt dom.
    Vi har samlat på melodifestivalens skivor i flera år och fick även köpa Let´s Dance skivan eftersom att du har varit med där. Skivorna går varmt om dagarna så varmt att fröknarna både tröttnat och kan varenda text så bra att vi skulle kunna ställa upp i Sing along.
    Tro mig när jag säger att ni är som gudar för dessa barn de har till och med frågat om man kan rösta på er i valet.
    Barnen skickade brev till era skivbolag i våras för att fråga om idol kort och autografer ifrån er men inte fått något svar och de är så besvikna över detta.

    Så min fråga är nu om du kan hjälpa mig med detta? Idol kort på dig och Eric plus autografer?
    Du kan ju tänka dig vilken succe det skulle bli på våran förskola.
    Kan även meddela att barnen bjöd in er på en kopp kaffe i brevet men det förstår jag som vuxen att det är omöjligt men du vet barn ;)

    Hoppas du kan hjälpa mig med detta om det är möjligt men jag förstår om du inte kan, hinner eller vill!

    Vår adress är:
    Föräldrakooperativet Kattfoten
    Kravellgatan 1
    414 56 GÖTEBORG

    Mail: carlssonjosefine@hotmail.com

    Hälsningar fröken Josefine

    SvaraRadera