onsdag 8 september 2010

Premiär för Spårväg City

Jag åkte nyss alldeles Spårväg City för första gången!

Jag trodde att jag stod och väntade på 47ans buss när en ny, svart buss på räls glider fram till hållplatsen. Då går det upp för mig att bussarna slutat gå och istället ersatts av den nya spårvagnen (ingen har väl missat det underbara klippet på söta Carl-Henrik som berättar om spårvägar?! Sök på youtube annars!)

Såhär kul hade jag!





























(ni fattar inte hur pinsamt det är att sitta och ta bloggbilder bland folk helt ensam!)











UPDATE: Tack för rättelsen! (asså jag är ju snurrigast i hela Sverige!) Nu kommer jag aldrig glömma att det heter Spårväg City... INTE Citybanan! Haha!

-- Bloggar från iPhone


7 kommentarer:

  1. Mollyyyy, du måste skilja på citybanan och spårväg city! :) Citybanan är ett pendeltågsspår som INTE är färdigt än, det du åkte idag var Spårväg City! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha jag hade då inte vågat ta bilder på mig själv sådär mitt på bussen/tåget eller liknande :P Fast nu tar jag iofs inte sånna bilder alls till min blogg, men ändå.

    Tror för övrigt att detta är första (eller möööjligtvis andra) gången jag kommenterar din blogg fast jag läst den ganska länge :P Har lovat mig själv att bli bättre på att kommentera alla bloggar jag läser nu!

    SvaraRadera
  3. haha vad kul!
    kan verkligen fatta hur du menar med att du
    tycker att det är pinsamt med att ta foton så där när man är själv. har gjort det jag med några gånger och det känns verkligen som om att
    alla stirrar. fast det gör dem kanske också XD
    fortsätt blogga! det är så himla roligt att få följa din vardag och så :)
    puss!

    SvaraRadera
  4. VIDEOBLOGGA!! <3333

    SvaraRadera
  5. Åh va snygg du är på den 3:e bilden!(:

    SvaraRadera
  6. hihi,gulliga bilder! :),jag veet det är jätte jobbigt att ta "ego-bilder" mitt bland folk!,men vad gör man inte för bloggen? haha :p

    Ha en fin dag,kärlek! :)

    SvaraRadera
  7. OMG DU ÄR GALET FIIIN! :D

    SvaraRadera