måndag 20 september 2010

Vill sjunka genom jorden

Ibland hatar jag verkligen de nya, tysta tågen. Speciellt stressiga morgnar när man måste springa allt vad man har för att hinna med.
Idag är en sån morgon. Jag sitter just nu och flåsar så att det låter som att jag håller på att kvävas. Hela vagnen stirrar och jag vill bara sjunka genom jorden.

Det sjuka är att jag inte ens blir såhär andfådd när jag joggar i 40 minuter.
Är det någon som håller med mig om att man ibland blir mer andfådd om man springer 40 meter, än när man springer 40 minuter?!








7 kommentarer:

  1. ja, jag håller med Molly. när jag har brottom till skolan springer jag typ 100 meter då blir jag trött men inte om jag gör det i 50 minuter, haha.
    Kramar Angelika.<33

    SvaraRadera
  2. på denna bilden, har du läppstift då? :D fin färg isf. vad heter det? märke? :D<3

    SvaraRadera
  3. Jag håller med, det kanske har att göra med att man är stressad samtidigt? I don't know :)

    SvaraRadera
  4. hiihih stressen tar nog över ;) jo förresten så hade vi studentmössprovning i skolan och vem var det man såg på omslaget om inte molly, så fin så :D har ni också börjat med sånt? just det vart har du köpt din klännining? har börjat kolla på lite studentklänningar men hittar inga och du har jämt sånna fina :) kram

    SvaraRadera
  5. Dom kanske också titta för att du är känd ! :D hihi <3

    SvaraRadera
  6. Ofta går man ju från noll till hundra när man springer till buss, tåg eller finns det dem som joggar 100 meter innan bussen och spörtar sista?

    Man går i alla fall ofta från noll till hundra och tillbaks till noll igen, därav den snabba andningen.

    Är du ute i 40 minuter så antar jag att du inte springar i samma tempo som till en buss? Såna fall är du grym;)

    SvaraRadera
  7. åhh vad söt du är :D

    SvaraRadera