fredag 24 september 2010

Det måste vara en sjukdom..








Ja... Jag vet knappt var jag ska börja... En apa hade kunnat se den här bilden och förstå mitt problem...

När jag har mycket att göra är det som att jag helt och hållet stänger av förmågan att kunna städa upp efter mig. Att hänga in kläder i garderoben blir liksom droppen som skulle göra att jag skulle få spel.

Jag är medveten om att det inte är ett jättefriskt beteende, men när man har packat och packat upp så mycket som jag gjort i mitt liv så blir det ofta så att man använder resväskan som garderob när man är lat...



-- Bloggar från iPhone

6 kommentarer:

  1. Hej Molly! :) Hittade fram till din blogg idag, så otroligt bra är den! :D men jag undrar, är du tillsammans med Eric längre? Eller bara kompisar? hittar inte nått som skulle tyda på att ni är tillsammans! tacksam för svar :)

    SvaraRadera
  2. får du pengar för den blogg tacksam för svar

    SvaraRadera
  3. har precis samma problem. i sommras hade jag mina kläder liggande i resväskan i typ 1½ månad efter Barcelona semestern. hahah

    /sofie

    SvaraRadera
  4. Hihihi, det var en rolig bild! :)

    SvaraRadera