söndag 12 september 2010

Inte idag...

Av 365 dagar på ett år så måste det regna i Västerås JUST idag...
Detta innebär att det tyvärr inte blir någon fallskärmshopping för mig idag. Dels pga säkerhetsskäl, och att dels för att det inte är speciellt kul att hoppa 4 000 meter utan att se marken pga alla moln. Dessutom vore det nog inte så skönt att få en blixt i huvudet...

Men, nu har jag ju mitt roliga kvar! Den som väntar på något gott... (alltid när jag hör, ser, eller skriver ordet "gott" tänker jag på killen från "Hare så kult på restaurangen-klippet"! Är skadad for life!)







-- Bloggar från iPhone

10 kommentarer:

  1. Bra, då vet vi att du överlever ett tag till!!!
    Nej , skoja bara, det kommer säkerligen att gå bra, annars skulle de väl inte våga skicka ner folk från så höga höjder, hua. Men jag undrar...är du inte nervös?
    Ha en bra dag!!!!
    Malin

    SvaraRadera
  2. aww! :(

    & haha jag ba' älskar det klippet, så himla skön!
    Men kan inte du göra en videoblogg idag? x)

    SvaraRadera
  3. Hej underbara Molly! Det var ju synd att det inte blev något idag...Måste bara passa på att berömma Eric! Var och såg honom på grönan igår och jag stog längst fram! :D hahah han är ju bara sååååå bra och snygg! Du borde vara hur stolt som helst över att vara hans flickvän. Ha det så bra, hoppas vi ses snart! Pussar & Kramar!

    SvaraRadera
  4. hej, kan inte du ha en frågestund på din blogg någon gång? ;)

    SvaraRadera
  5. Hej hej jag tycker jättemycket om din blogg och tycker både du och Eric Saade är jättebra på att sjunga. Men det är ändå du som är min största idol!:D
    Och det skulle vara jätttttesnällt om du kunde fråga Eric om jag kan få hans mobilnummer =)

    Kramar Rebecca :)

    Mejl: Becciiizzz@hotmail.com
    :)

    SvaraRadera
  6. Hej Molly! Vad synd att du inte kunde ha fallskärmshoppning! Men som sagt man vill ju inte få en blixt i huvudet, :Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! Ha det bäst Molly! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  7. Du är för skön du, " Är skadad for life!" klockrent! :)

    SvaraRadera
  8. Du fattar att du är världens snyggaste kille va? Och han är världens bästa på att sjunga. Så avundsjuk på dig. Skulle kunna göra allt för att vara i dina kläder. Du borde vara världens lyckligaste. !

    SvaraRadera
  9. hej molly!!du synd att du inte kunde göra det:(Men upp med hakan du kan göra det någon annan gång=Doch du SNÄLLA om du kan (om du vill molly+om du har MSN)kan du legga ut ditt e-post så kan vi skicka något och så kan vi catta med dej.MVH Tiffany

    SvaraRadera