fredag 24 september 2010

Stresshopping

Mellan dagens dubbpass hann jag med lite stresshopping. Jag var supereffektiv och jag är faktiskt riktigt nöjd med mina inköp.




Supersköna kilklackar från Nilson. Blir perfekt till morgondagens Blogawards.





Armband Gina Tricot och örhängen Topshop.



Brett skärp från Gina Tricot.

Nu ska jag bestämma kläder inför imorn, och efter det blir det fredagsmys! Vi har hyrt Remember Me (Typiskt nog råkade jag höra igår när två tjejer på ett Café avslöjade hur den slutade... Men, men. Ska försöka glömma!)

Pusss!

-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. Hej, vad heter modellen eller vad man ska säga?
    Vad kostar dem?

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga skor. Verkligen i min smak jag älskar klackskor. kram Linnea

    SvaraRadera
  3. Lycka till i kväll! Har röstat på dig! Malin

    SvaraRadera
  4. fan va sjukt jag och tias hyrde den igår oxå... låg och grät hela kvällen! pusss

    SvaraRadera
  5. haha, det slutet går ju inte o glömma, det är för extremt.. tyvärr! O fy vad grymma barn kan vara!! Mådde dåligt efter den filmen faktiskt.

    SvaraRadera
  6. Riktigt snygga saker! :) vad kostade skorna?

    www.pinksisters.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Har mimmi nån blogg:)

    SvaraRadera