torsdag 2 september 2010

Matförgiftad


Varför händer det alltid mig?

Glassplitter i ögonen, glassplitter i handen, matförgiftning... vad blir det nästa gång?

Jag hade verkligen jättekul igår på Rockbjörnen. Jag hälsade på en massa härligt folk, jag såg på bra uppträdanden, jag tog en massa foton... ända fram tills... jag blev tvungen att akut-spy!
Jag hade mått lite smått illa hela kvällen, men ville inte säga det till någon eftersom att de allra flesta skulle tro att jag drucki alkohol eller något i den stilen (trots att jag inte drack en droppe igår så tror många att nyblivna artonåringar inte kan kontrollera sig).
Nu i efterhand vet jag precis vad som gjorde mig dålig - räksalladen jag åt till lunch. Jag pratade nämligen om det med Eric dansare som berättade att de blivit matförgiftade av kycklingsalladen på samma ställe.

Så, det blev en väldigt tidig kväll för oss.

Natten spenderade jag på toalettgolvet, och dagen i sängen. Nu känner jag mig faktiskt lite piggare, men jag har fortfarande inte kunnat äta en smula...

Bilder:

I taxin försökte jag öva på en mindre käck "Go-och-glad-kexchoklad-min" än den jag alltid brukar langa på röda mattan... tänkte att det inte skulle passa så bra på rockbjörnen... Men det gick sådär...

... "Go-och-glad-Kexchoklad"

Här var ett ganska lyckat försök tycker jag...



WOW! Jag ler utan att visa tänder! Framsteg!


... Och så var smilet tillbaka igen... jag är hopplös!

Nu ska jag sova. Hoppas det blir mindre spring mellan toaletten och sängen inatt!

Pusss

14 kommentarer:

  1. Hej Molly
    den bästa bild jag sätt på dig på länge är den bilden från taxin hem.
    Kan inte beskriva hur snygg du är. Kan du inte ha den bilden på din blogg nånstans.
    Skulle vilja se utt som du där är avensjuk på dig och din hårfärg.
    Kram Daniela

    SvaraRadera
  2. aww, usch krya på dig!♥

    pussar & kramar

    SvaraRadera
  3. Du är jättesöt när du ler! Undrar lite också om du minns mig, jag var på Skolpolisgalan 2010! :D Blond med glasögon, jag uppträdde med en kompis som spelade gitarr :)

    SvaraRadera
  4. Nej men åhhh, gud vad glad jag blev nu när jag skulle rösta till blogawards. DU ÄR JU NOMINERAD!! Och yes, jag röstade på dig!:D:D:D

    Jag tycker det är sjukt kul att du är nominerad som kändisblogg. För alltså, haha, för allt i världen, jag tycker din blogg är ASROLIG! (nu svor jag, men ibland så får man) Du bjuder på dig själv, och är den du är (eller ja, vad vet jag, men du verkar vara så som du framstår i bloggen i alla fall) och liksom, bjuder på personliga saker, roliga saker, sjuka saker och ja, jag tycker det är himmlans kul att läsa din blogg i alla fall. GO FOR IT MOLLY!!!!!!

    Så nu tycker jag i alla fall, att alla andra borde göra som jag gjort. Rösta på dig på : http://www.blogawards.se/blogawards/rosta

    För jag tycker du förtjänar att vinna. I really do. HEJJA MOLLY!!!

    SvaraRadera
  5. Uh, jobbigt med matförgiftning. att spy är bland de värsta som finns!

    SvaraRadera
  6. Ojdå! Vad var det för mat du stoppade i dig igentligen ? :-o

    Hur känns det att vara nominerad till Blogawards? :D:D:D

    SvaraRadera
  7. Är du fortfarande tillsammans med Eric?

    SvaraRadera
  8. ååhh vad tråkigt!:(
    Hoppas att du blir bättre:)
    Krya på dig molly!

    Puss

    SvaraRadera
  9. aaaaaaaa, nu blev jag super duper glad :D:d Älskar din blogg så sjukt mkt! Läser det varje dag! Din blogg är mkt, mkt bättre än" storbloggarnas" Wiiiii, nu är jag jätte glad :) Ska rösta på dig jätte mkt! Wohhoooo :D

    SvaraRadera
  10. Oj, jag kommenterade på fel :/ Menade det med bloggen .) Absolut inte att du blev matförfiftad! :O :(

    SvaraRadera
  11. Du ler ju jättefint även med tänderna!:D

    Förresten, du är jättebra på att sjunga och dansa! ;)

    Kramar från Mathilda

    SvaraRadera
  12. Du har i alla fall ett väldigt fint leende :D

    SvaraRadera
  13. woooowww du ler utan vissa dina tender du var jättesöt utan tender eller med tender är du söt

    SvaraRadera
  14. Måste bara säga att du är VÄRLDENS sötaste ! :D

    SvaraRadera