torsdag 9 september 2010

Dagens












T-shirt: weekday
Jeans: Gul och blå
Boots: Nilson

7 kommentarer:

  1. spelade du in friends for change eller? :)
    Snygga kläder!♥

    SvaraRadera
  2. alltid så fina kläder och söt // Caroline <3(:

    SvaraRadera
  3. hej molly... jag undrar en grej.. bor du hemma fortfarande eller med eric...? jag är 21 och har typ flyttat hemifrån för att jag sökte en kurs. långt. det tar ca 4 timmar med tåg. Och jag saknar alla så mycket... jag tycker det är jobbigt. jag önskar jag var rikare så jag kunde åka hem med tåget lätt varje helg. men mellan 2000-3000 i månaden på resa hem är lite dyrt, även om jag lätt skulle egentligen vilja lägga pengar på det då jag inte har så mycket udda utgifter; många studenter festar, röker dricker... visst gillar jag att festa - ngn gång ibland men jag skulle lätt kunna ta bort det. jag vet inte riktigt vad jag vill få fram och vad du skulle ha för glädje av det här. men jag är väldigt förvirrad och vet varken ut eller in.. jag trodde jag visste vad jag ville men det gör jag inte längre.. jag är bara rädd istället... rädd för framtiden. jag tycker det är underbart att du verkar ha hittat det du vill ägna ditt liv åt, jag känner mig bara slut. orolig och konstig. jag önskar så mycket. jag vill att det ska bli lätt igen. som när man var liten och inte verkade ha något bekymmer utan bara levde, sket i vad andra sa, bara gjorde som man ville. jag kan tyvärr inte det längre. jag gillar att läsa din blogg och när du skriver om att du känner dig osäker känner jag ofta igen mig. du har inte några tips på hur jag ska göra det lättare för mig? jag vet inte hur många jag pratat med om det här i min närhet. men det tycks ju inte hjälpa. jag blir så irriterad, ledsen och arg för minsta lilla grej som inte funkar eller är jobbigt. jag kan inte hantera vardagen ordentligt... oj, det blev en lång text. - sorry =/ jag vill egentligen inte lämna ut min mejl här om du vill svara på det...

    SvaraRadera
  4. SHIIIT,vilken snygg outfit,älskar tishan och skorna så mkt så att jag nästan dör haha!!! :))

    SvaraRadera
  5. Hej Molly! Jätte snygga kläder! Sen har jag en fråga: Ska du rösta på valet 2010 eftersom du är 18år? Mvh Thilda

    SvaraRadera
  6. Tänk att några så enkla klädesplagg kan bli så snyggt tillsammans! Du är jättefin på fotot!
    Kläder är så kul, vilket märks att du oxå tycker. Denna klädstil passar dig perfekt!
    Och du...klipp aldrig av dig det där fina håret!!!

    SvaraRadera