söndag 5 september 2010

Nu kör vi





Upp på scenen om 30 sekunder...

-- Bloggar från iPhone

16 kommentarer:

  1. Hej Molly! Jag önskar er lycka till! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  2. va kul! lycka till Molly :)

    SvaraRadera
  3. Finns det bara 26 avsnitt av "Fångad"?

    SvaraRadera
  4. lycka till ;)
    Ni är så vackra ;)
    kram johanna<3<3

    SvaraRadera
  5. Hej molly, Är du fortfarande tillsammans med Eric ? (: Tacksam för svar

    SvaraRadera
  6. ditt hår är jättefint :D ser nästan svart ut :D <3

    SvaraRadera
  7. Det gick bra hörde jag! =)

    Pussar & Kramar ♥

    SvaraRadera
  8. Alla vill ju höra mer om dig och eric! kom igen molly. snälla! tack för svar.

    SvaraRadera
  9. Bloggar någon av Frida o Mimmi?

    SvaraRadera
  10. hej molly jag vill bara fråga en sak varför skriver inte du om den pojkvän, för alla andra som har en pojkvän skriver om dom i san blogg, DU HAR ENS INTE KORT PÅ HAN DET TYCKER JAG INTE OM DET SKRIVER JAG INTE FÖR ATT JAG VILL DET MEN JAG TYCKER ATT DET ÄR KONSTET.............................

    SvaraRadera
  11. Lycka till!<3

    jag tycker inte att Frida är så lik dig och mimmi:) eller?

    SvaraRadera
  12. Ni får väl ändå acceptera om Molly inte skriver så mycket om Eric! Det är hennes blogg och hon bestämmer vad hon vill skriva om!

    Jag tycker det är starkt gjort Molly! :)

    SvaraRadera
  13. heej min söta molly kan du lägga upp vedio när ni sjöng:)<3

    SvaraRadera
  14. Din nya design är jättesnygg!! ^.^

    SvaraRadera
  15. Jag vill bara säga, wow! jag tycker du är så duktig på att sjunga! :D
    jag sjunger även själv och skulle döö för att få uppträda och vara med på sånna ställen som du får och gör!! :D
    VI kanske ses någon gång, och lycka till med allt tills dess! :D
    kram!

    SvaraRadera