onsdag 8 september 2010

Älsklingsjackan finns ute i butik!

Som några av er kanske vet är jag heelt galen i skinnjackor! (är nu uppe i läskiga TIO stycken! Helt sinnessjukt! Men då lånar ju F och M dem med jämna mellanrum!)

I våras var det många som frågade var min bruna skinnjacka med nitar kom ifrån. Då hade den inte kommit ut i butik, men nu när jag tog en sväng förbi Åhléns såg jag den hänga där och förtrolla alla som gick förbi!

Dumt nog så hann jag inte kolla på prislappen!
Märket heter DAY och finns alltså bl.a. på Åhléns city.









Bilder från förkväll i våras.

Kärlek

-- Bloggar från iPhone

9 kommentarer:

  1. Är det samma skinnjacka som på bilden på headern? ♥

    Ifl grymt snygg!

    pusss

    SvaraRadera
  2. Snygg jacka på snygg tjej :D

    SvaraRadera
  3. Brukar du göra något speciellt med ditt hår? Typ locka det? Det är så fint! :D

    SvaraRadera
  4. Jisses, den var riktigt snygg, dvs LÖP & KÖP!

    SvaraRadera
  5. Hej Molly! Gud vilken snygg skinnjacka du har! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  6. gryyyyyyyymt fin! SKA KÖPA EN! :D om den inte är helt för dyr då ja... :D<333

    SvaraRadera
  7. HeeeJ! ;):
    Vet du vad den kostar? :)
    Var så snygg!! >w<

    SvaraRadera
  8. Molly du var så fin på bilderna.
    Men mejla mig så mejlar jag dig.
    Här är min e-post tittanerupp@live.se.
    Tänk på att Eric får också mejla mig och ni andra med.
    Till Molly
    Från Layla

    SvaraRadera
  9. Layla sa... Jag älskar dig

    SvaraRadera