måndag 6 september 2010

Ny design!

Förlåt att jag varit så urusel på att blogga idag, men allt ha gått i ett och för första gången på väldigt länge kände jag att jag inte hade någon inspiration.

Men nu när den nya bloggdesignen kommit upp tänkte jag att det kanske kompenserade lite?

Varför bloggen har sett ut som den gjort, beror på att man egentligen borde gå in via hemsidan (mollysanden.se). Länken mollysandenblogg.blogspot.com var egentligen bara till för mig så att det skulle bli lättare att blogga. Det var alltså inte meningen att ni läsare skulle gå in via den! Därför la vi ingen energi på designen. Men nu var det verkligen på tiden!

Vad tycker ni?!

Puss!

Ligger just nu och myser i soffan framför en film och en skål med pistagenötter. Mys!






-- Bloggar från iPhone

22 kommentarer:

  1. Det blev kanon bra, inte för att det var mycket sämre förut men alltid roligt med nytt och fräscht. :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt fiiint!:D Måste också beröma dig som programledare att du är riktigt grym som det!:D Jättekul och kolla på det och jag menar förstås My Camp Rock2!:)

    Ha det så bra, kraam!:)

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg Molly!♥

    Pussar

    SvaraRadera
  4. Mys med pistagenötter, låter som att du har Eric som sällskap också (: Synd att tidningar och folk på internet ska ha så mycket åsikter om hur eran relation är att det helt enkelt gör att du aldrig skriver om honom. Men det kan jag förstå, något privatliv måste man ha...
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  5. Designen blev gryyyyymt fin! Jättekul med en annan desigen, verkligen! Det är en riktig ''höstdesigen''

    Ha det bra! Kramar

    SvaraRadera
  6. Alldeles nydelig, Molly. Virkelig. Liiiker bloggen din, du gjør en herlig jobb ;)
    Stå på videre!

    Ida E.

    SvaraRadera
  7. det blev jättefint! :D

    haha pistagenötter, är eric kanske också där? :D<3

    SvaraRadera
  8. Jätte fint! Tycker det blev snyggt med lite rosa, och sedan du som bryter av med skinnjacka. Riktigt coolt<3 Men jag har en fråga. Nu är ju din design på bloggen fixad, men ska själva din hemsida få samma tema som bloggen också?

    Puss från Linn, jag dansade på partille & Gothia cup. vi hejade till och med <3

    SvaraRadera
  9. Jag tycker det blev väldigt fint :)
    Ha det bra Kram Josefin

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill också ha en snygg bloggdesign.
    kan du fixa den åt mig, tror du?

    SvaraRadera
  11. Pistagenötter mmmmmmmm! *älska*

    Föressten, jättefin bild på dig, fast de har ja skrivit i det förra inlägget :)

    SvaraRadera
  12. Bloggen ser super fin ut. Måste också bara kommentera att nu har de satt upp en sån där fin studentplanch på dig på min gymnasieskola =)
    Ha en skön fortsatt tisdag.
    Kram från Emelie

    SvaraRadera
  13. Hej molly! Jag tycker den är jättefin! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  14. Hej ,Molly!
    jätte fin design! kram Alva<3

    SvaraRadera
  15. Designen blev jättefin och du har en bra blogg!!:)

    SvaraRadera
  16. asså guud vad söt du är!!!
    jätte fin header :D

    SvaraRadera
  17. Jättefin Header nu :-) Grymt!

    SvaraRadera