torsdag 23 september 2010

Dagens sminkning


Jag älskar att prova nya saker när det gäller smink.
Idag provade jag en ny marinblå, glittrig ögonskugga tillsammans med mörkblå eyeliner och silvrig skugga längst in på ögonlocket.







De här skuggorna från Lóreal är riktigt bra!




Någon frågade här om dagen vad jag använder för läppglans. Just nu kör jag på ett ljusrosa läppstift från Make up store som bas (Exit), och sedan ett ljusrosa skimrande läppglans från Estée Lauder ovanpå.

Nu ska jag in i dubbstudion!

Puss

-- Bloggar från iPhone

6 kommentarer:

  1. in och kollar bilder på min facebook :D det är på dej och meej :D

    SvaraRadera
  2. fan vad snygg du är :D:D in på min facebook har bilder på dej och mej :D axel westerlund :D

    SvaraRadera
  3. Hej Molly! Jag tycker du sminkar dig jättefint! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  4. Du har verkligen varit en förebild för mig enda sen.. aa jag vet inte hur länge :) de jag undrar är om du vet vart man kan hitta snygga skinnjackor som inte kostar allt för mycket?
    tacksam för svar

    SvaraRadera
  5. haha jag igen Hoppas att du har kvar den bilden på din telefon som du tog på dej och meej :D Det är jag som skrev Molly i pannan :D

    SvaraRadera
  6. en fråga molly; i slutet av dagen är alltid mina ögonskuggor helt utsuddade eller liksom i hela ansiktet typ, fast jag avänder primer från make up store! är din sminkning lika snygg hela dagen?

    SvaraRadera