onsdag 1 september 2010

Kaos

Jag hatar kommunaltrafiken! Hatar hatar hatar! Människor blir som vilda gorillor så fort tåg blir sena eller inställda. Folk knuffas och trängs och det känns som att de allra flesta hade trampat på en om man ramlat... Ibland önskar jag bara att jag hade haft en banan att slänga i en annan riktning, så att alla sprang dit istället för in i extrabussen!





Idag har varit en riktigt helvetesmorgon med nedrivna ledningar, signalfel och bla, bla, bla! Pendeltågen slutade gå och vi fastnade i Årstaberg. När vi (och 500 människor till) äntligen lyckats forsla oss ner till tvärbanan har den också lagt av. Toppen! Nu missar jag min favvolektion!





-- Bloggar från iPhone

7 kommentarer:

  1. Hej världens finaste molly! Vilken otur för dig! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  2. vilken är favoritlektionen? :)) ♥

    SvaraRadera
  3. Jag hatar ochså folk som blir vilda :(
    Vad tråkigt att du missde din favo lektion :(
    Hoppas att du mår bra och du så fin ;D
    kramar till dig från johanna :)

    SvaraRadera
  4. Hej, ville bara fråga om du är medlem på bilddagboken.se (bdb)

    SvaraRadera
  5. Haha oj.. Såg inte att nån annan hade frågat..

    SvaraRadera
  6. Hej
    Var har du köpt din snygga biker jacka :-) skitsnygg är den

    SvaraRadera