söndag 26 september 2010

Mer bilder - FALLSKÄRMSHOPPNING



Alex, jag och Niclas
Alex hoppade tandem med mig och informerade mig om allt som skulle hända. Eftersom att han har hoppat över 4000 gånger (!!!) så var han väldigt duktig och lugn - jag var i trygga händer med andra ord! (Vill även ge en extra stor eloge för att han inte skrattade åt alla knäppa frågor jag ställde...... Jamen! Jag var ju bara TVUNGEN att fråga om han verkligen hade fallskärmen på sig... hade ju känts liiite dumt om man väl hängde där i luften utan bara för att man inte vågat fråga!)

Niclas fick kasta sig ut före oss för att kunna filma och fota oss i luften. Även han är såklart ett riktigt proffs!

Skönaste kommentaren:
Niclas - Bara så du vet. Om jag ser lite sur ut i luften så är det för att jag har en kamera i munnen... inte för att jag är sur!

Haha! Som att jag hade kommit ner och ba:
- Jo... det var JÄTTEHÄFTIGT... Men jag är lite besviken fotografkillen som såg så SUR ut.
Haha. Gulligt var det i alla fall. Jag hade säkert undrat annars!


Fotograf: Niclas Olofsson













KAN NI FATTA ATT DET DÄR ÄR JAG!?! JAG GJORDE DET! PÅ RIKTIGT!


TACK
... Pappa och Kicki och alla härliga människor på FALLSKÄRMSCENTER i Västerås. Jag är så sjukt glad att jag fick uppleva detta! Ni har gjort en liten flicka VÄLDIGT lycklig idag!


14 kommentarer:

  1. Grymt! :D Nån gång i livet ska jag också hoppa har jag bestämt :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nöjet var helt på våran sida, att få se en sprallig glad tjej rocka loss i frifall... Du va grym tjejen :)

    SvaraRadera
  3. fyfan va häftigt det måste varit! :D
    kul med alla riktigt fina bilder också!

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj! Du gjorde det! Vad kul och se dina glada miner!!! Tack för att vi fick se detta i bilder!! Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Det ser superläckert ut! =) Vet inte om jag hade vågat.. :-P

    /Lisa - Sockerrus

    SvaraRadera
  6. jätte fin blogg! kolla gärna in på min och kommentera(:

    SvaraRadera
  7. WOOW en gång till!,kan inte heller fatta att det är du där uppe!! :O :D

    Jag är mycket imponerad! :)

    camilla
    http://samillla.blogg.se

    SvaraRadera
  8. hej molly vad heftigt jag vill också göra sånt men jag skulle aldirg våga men vad modig du är

    SvaraRadera
  9. Hej det verkade vara kul=) kolla gärna in min och min kompis blogg

    Kramar LELLi

    SvaraRadera
  10. Gud vad cooooot. Jag skulle aldrig våga. Men du är riktigt modig:D. Kram

    SvaraRadera
  11. Busen och Alex rockar :-)

    SvaraRadera
  12. Alex är jätte trevlig !! Min pappa är typ "bästis" med han :P Min pappa hoppade förut oxå men nu är han sjuk :/

    SvaraRadera
  13. Shit vad coolt! Jag älskar verkligen din blogg och sittter och läser massor av gamla inlägg just nu. Men vem kunde fota det där? Kram Julia

    SvaraRadera