torsdag 23 september 2010

Helt dööd

Jag bara ligger i sängen med klädena på och stirrar rakt upp i taket. Kroppen värker, öronen tjuter och det snurrar i huvudet. Jag är för trött för att ens orka sova...

Den här dagen har varit helt hysterisk! Först skola. Sen dubbstudion. Sen skriva låt. Sen spela in den. Sen möte. Sen prova kläder inför blogawards. Sen plugga... Ja. Och nu orkar jag inte ens gå upp för att släcka lampan...

Det värsta är att morgondagen är precis lika fullbokad. Tur att jag älskar det jag gör!




Om bara några timmar sitter jag och dubbar den spännande fortsättningen på Fångad. Ska Verkligen försöka ta reda på när det börjar sändas!




Puss och godnatt

-- Bloggar från iPhone

5 kommentarer:

  1. När börjar det och vilken röst spelar dig?´KRAM=)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du håller på med att dubba Tv-serier och film, samt att du sjunger också. Ska försöka se programmet, när det väl kommer. Förresten så tycker att du skulle passa på kolla en in en jättebra amerikansk tecknad serie på youtube, som heter JEM and the holograms. Jag tror du verkligen skulle tycka om den serien. Du skulle verkligen passa i att dubba Jem samt sjunga sångerna i serien, för dom är kanonbra. =)
    Ha d så bra!
    Hälsningar/ Emelie

    SvaraRadera
  3. Kan du ge nå bra tips på vart man kan höra av sig om att få göra ett röstprov eller liknande, till en dubbning? :)

    SvaraRadera