fredag 3 september 2010

BLOGAWARDS






Hej finaste!
Idag mår jag mycket, mycket bättre! (Jag har t.o.m. lyckats peta i mig några ballerina-kladdkaka till frukost!)

Vet ni vad? Jag har fått den stora äran att bli nominerad i Vecko Revyn Blogawards. I kategorin "Årets Kändisblogg".

När jag började blogga för lite mer än ett år sedan, hade jag aldrig vågat drömma om att min lilla blogg skulle få vara med om något sånt här stort! Jag hade inte ens vågat drömma om att jag skulle få läsare som ville följa min blogg, stå ut med att läsa den varje dag och faktiskt må bra av det!

Jag märkte dock (är det okej att en 18-åring använder det ordet?) ganska snabbt hur bra jagmådde av att få låta fingrarna ta över hjärnans arbete för en stund och dessutom få en massa direkt respons av de personer som gjort att jag tagit mig hit där jag är idag.

Idag är jag helt beroende och bloggen har blivit som en vän till mig (det där lät inte lika mobbat i mitt huvud...). Jag kan inte ens föreställa mig hur tråkigt det skulle vara att sluta blogga, och tappa kontakten med er!


Så, om ni gillar min blogg får ni jättegärna rösta!


Nu ska jag snart släpa mig upp ur min varma säng och ta en dusch. (Och slänga min älskade Snobben-pyjamas i tvätten... ) Sen blir det rep inför söndagens spelning på Skansen, och därefter Kristallen-galan!


PUSS

17 kommentarer:

  1. hej molly har röstat på dig nuu Lycka till <3 från din pojkväns idool

    SvaraRadera
  2. klart man ska rösta på dig ;)

    SvaraRadera
  3. klart jag röstat...2 gånger till och med :) På dig alltså fall det var oklart på något sätt :P

    Gillar din blogg den e så skönt personlig och sprallig!
    Kram
    Jessica gbg

    SvaraRadera
  4. heej! såg dig i alicante..... visst va du där??

    SvaraRadera
  5. Hej världens snällaste molly! Vad kul för dig, då ska jag rösta på dig! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  6. Jag har redan röstat, gjorde det igår :D <3 om du tycker att vi gör dig glad som läser din blogg, så är det tvärtom, det är DU som gör allt bra! inte bara bloggen äger, utan den personen av dig man får känna på bloggen är underbar! snäll, rolig, klantig haha (på ett roligt sätt!) och ja, allt bra som finns! så fortsätt Molly, du är bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Röstat massa gånger på dej :D

    PUSS

    SvaraRadera
  8. Heej molly du är min idol och jag gillar din blogg!
    så jag röstade på dig, vist är jag snäll!
    men snälla kan du inte ta en titt på min blogg och skriva en kommentar snälla men inget måste!
    om jag får vill jag premuniera på din blogg i bloglovin!!!!!:D
    ha en trevlig helg kram ruth !
    ditt största fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  9. vad roligt att du blev nominerad! :) Grattis Molly!

    SvaraRadera
  10. Jag har röstat<3<3<3<3 jag var och kollade på dig på vallarna förra sommaren jag fick en bild på dig och mig vill du att jag ska skicka den till dig?<3<3<3 min blogg är annamadeleinebengtsson.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Heej molly ;)
    Det klart att jag kommer rösta på dig ;)
    kram johanna ♥♥♥
    Grattis molly ♥♥♥♥

    SvaraRadera
  12. självklart röstar jag :)
    - 2:a bilden var fin :D

    SvaraRadera
  13. va skönt att du mår bättre molly. det gör dock (ja jag är 19, snart 20 & jag använder det ordet) inte jag. överförkyld & allt på en gång. buhu. liksom orka mensvärk, tandvärk OCH förkylning. haha. så jag ska proppa i mej ben & jerry glass & glo på föräldrarfällan på tv4+, en såndär nostalgi tripp. åh. mys.

    /Sofie

    SvaraRadera
  14. YEEEESSS!! MOLLYY!!! fatta hur glad jag är,jag läser ett par bloggar och du har absolut en av dom bästa bloggarna :))

    ÄLSKAR DIN BLOGG,du sprider glädje molly,ska rösta som 17!!!! ;D

    puss och kraam <3 <3 <3

    SvaraRadera
  15. Hej Molly! Självklart att du blir nominerad tycker jag, tillsammans med en av mina bästa vänner så har du den allra underbaraste bloggen som finns att läsa. härlig, rolig, naturlig, äkta ja jag hittar inte rätt ord men jag fullkomligt ÄLSKAR din blogg och mår jättebra att läsa den :D Massor med Kramar från Magdalena
    ps. forsätt vara den underbara människa som du är!! ds.

    SvaraRadera
  16. DU ÄR SÅ VACKER MÄNNISKA!

    SvaraRadera