lördag 28 augusti 2010

Åh nej!






-- Bloggar från iPhone

4 kommentarer:

  1. det regnar inte här haha.:) asså i älmhult. ;)

    SvaraRadera
  2. Oj vad dåligt väder ;O
    Hoppas att det blir finare väder när du kommer fram ;)
    kram johanna <3

    SvaraRadera
  3. Hej du fina.
    Jag har kommenterat någon gång innan. Brukar faktiskt inte kommentera stora bloggar så ofta. Men ville skriva lite till dig.
    jag har ända sen du va med i lilla melodifestivalen älskat dig o din röst!
    Du är min största idol. Fast idol känns ändå fel att säga. Jag beundrar dig verkligen som person, inte bara som artist, utan allt annat också.
    Jag har alltid velat träffa dig o så var du i karlshamn i sommar, vilket va riktigt kul !
    Jag mötte dig på stan o tog ett kort med dig, Jag va helt darrig efter, fniss.
    Men innan dess har jag mest sett dig som "en sjukt bra artist med röst som ingen annan har" ungefär, tills jag mötte dig där på stan o fick se hur trevligt och otroligt snäll du va!
    Jag blev helt chockad faktiskt. hur kan en sån stor o fin o beundrad artist vara så omtänksam samtidgit? Det är inte många som är!
    Jag har också haft väldigt mycket komplex för min vikt. Jag är verkligen inte tjock. Inte pinnsmal heller, men jag är ändå underviktig men har ändå tyckt att jag är "tjock". tänkt att om jag går ner några kilo så tycker fler personer om mig. Fast då vet jag att jag skulle bli sjuk o fler skulle inte tycka om mig!
    Det har du hjälpt mig med väldigt mycket,
    DU är nöjd med dig själv, DU är så sjukt söt. DU är så underbar, DU är så otroligt trevlig o snäll!
    DU ska veta att du är den person jag beundrar mest ! Dagen du var o tävlade i karlshamn o jag träffade dig, Glömmer jag INTE !
    Du är bäst tjejen. Världens kram till dig!!
    / Elin ♥

    SvaraRadera
  4. det regnar hela tiden här nere i skåne..

    SvaraRadera