tisdag 31 augusti 2010

Jag ÄLSKAR landet!


Lessen att jag varit lite seg på att blogga, men jag hade fullt upp hela gårdagen! Kvällen spenderade jag hemma hos Aleena. Vi skrev två låtar och tittade på världens sorgligaste film... asså, på riktigt, har ni sett "Allt för min syster?"... det är seriöst det värsta jag varit med om! Jag och Aleena satt i ett berg av "snytpappersknölar" (ännu ett ord jag uppfunnit) och hulkade så att hela huset skakade..... men nu var det ju inte det jag tänkte blogga om, så jag säger bara: SE DEN!

Det jag egentligen tänkte skriva om, var mitt moment när jag klev av bussen, mitt ute på landet, och bara fick för mig att springa ut på den enormt vackra åkern bredvid hållplatsen. Aleena som är en sån förstående och spontan person sa bara: Men gör det då!
Så det gjorde jag!






Tröja: Massimo Dutti

Det var heeelt underbart kan jag säga!
Jag ÄLSKAR landet!

Pusss

5 kommentarer:

  1. Hej Molly! Vart har du köpt din tröja? Den var skit snygg! :D Kram

    SvaraRadera
  2. en ännu sorligare film måste vara hachiko. har nog aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv :( trailer : http://www.youtube.com/watch?v=FaS37E3gKOU

    /Sofie

    SvaraRadera
  3. Fina bilder :))

    Älskar ditt håår !!

    SvaraRadera
  4. usch den filmen är hemsk! så ja förstår dig! kramar <33
    //jossan

    SvaraRadera
  5. Älskar också landet :D tur att man bor där då ^^
    btw skit snygg tröja :D

    SvaraRadera